بورس پرس
1399/05/13
17:14
معاملات مشکوک شستا، سه پتروشیمی، چهار سرمایه گذاری + ۸ نماد

در روز افت ۱۸ هزار و ۱۹۴ واحدی شاخص، شستا، سه پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری هفته، بازار سهام با اختلال گسترده در معاملات آغاز به کار کرد به طوری که مختل شدن رصد بازار منجر به رفتار هیجانی معامله گران شد و در نهایت نماگر بازار با افت ۱۸ هزار و ۱۹۴ واحدی و عقب نشینی از مرز ۲ میلیون واحدی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان در بورس و ۵.۵ هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت با داد و ستد بیش از یک میلیارد سهم و سایپا، بانک صادرات، شستا به همراه بانک پارسیان با تقاضای ۹۴۵، ۶۱۲، ۴۱۶ و ۲۹۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۶ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت توسعه شهری توس گستر حاضر در بازار اول بورس با افت ۳.۲ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد بیش از ۵۸.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های چرخشگر، پتروشیمی مارون، نورد آلومینیوم، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، بسته بندی ایران، کابل سازی ایران، پتروشیمی داراب، سرمایه گذاری بوعلی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، نفت ایرانول، سرمایه گذاری مسکن الوند، بیمه کارآفرین، سرمایه گذاری سپه و سرمایه گذاری تامین اجتماعی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه پتروشیمی، شستا، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



انتهای پیام


انتهای خبر

0
0