همفکران
1400/07/19
09:04
تغییر سهام سهامداران عمده/ حمایت های کم رمق در بازار

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز گذشته شاهد کم‌رنگ شدن اقبال‌ها نسبت به گروه بانکی‌ها بودیم، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۱۲ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی تجارت ۲۹ میلیون از سهام بانک تجارت را و صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن ۴ میلیون از سهام بانک شهر را خریداری کردند اما شرکت تامین مسکن فرهنگیان یک‌میلیون از سهام بانک سرمایه را بفروش رساند.


در دارویی‌ها، برکت خریداران خرد بسیاری داشت اما صندوق سرمایه‌گذاری تدبیرگران فردا بیش از یک‌میلیون از سهام گروه دارویی برکت را خریداری کرد و شرکت سرمایه‌گذاری البرز نیز یک‌میلیون از گروه دارویی سبحان را خریداری کرد.


در فولادی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان یک‌میلیون از سهام پارس فولاد سبزوار را خریداری کرد همچنین صندوق سرمایه‌گذاری امید ایرانیان ۸ ‌میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را و همچنین شرکت صبا میهن نزدیک به ۴ میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کردند.


موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از یک‌میلیون از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را خریداری کرد، شرکت صادر فر نیز یک‌میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را خریداری کرد.


در پتروشیمی‌ها صندوق سرمایه‌گذاری خلیج‌فارس بیش از ۳ میلیون از سهام پتروشیمی تندگویان، شخص حقیقی بیش از یک‌میلیون از سهام پتروشیمی فارابی را خریداری کردند.


همچنین در خودرویی‌ها شخص حقیقی ۲ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کرد.




انتهای خبر

0
0