رمزارز نیوز
1400/11/09
16:18
آیا بیت کوین مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری را می‌شکند؟

نزدیک شدن قیمت بیت کوین (BTC) به ۳۸ هزار دلار و صعود قیمت سولانا (SOL) به نزدیکی ۱۰۰ دلار، باعث شده که امروز رنگ سبز بر بازار… مطالعه مطلب ...

نزدیک شدن قیمت بیت کوین (BTC) به ۳۸ هزار دلار و صعود قیمت سولانا (SOL) به نزدیکی ۱۰۰ دلار، باعث شده که امروز رنگ سبز بر بازار ارزهای دیجیتال غالب باشد.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که بیت کوین برای غلبه بر مقاومت ۳۸ هزار دلاری تلاش می‌کند. همزمان با بهبود قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال، آلت کوین‌ها نیز از دیروز رشد قابل‌توجهی داشته‌اند.

بیت کوین چشم به ۳۸ هزار دلار دوخته است!

روز چهارشنبه، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره را در ماه مارس افزایش خواهد داد. این موضوع باعث شد که بیت کوین نتواند مقاومت ۳۹ هزار دلاری را بشکند. در واقع، تنها چند ساعت پس از جلسه فدرال رزرو، قیمت بیت کوین به ۳۵،۵۰۰ دلار سقوط کرد و زمانی که تلاش می‌کرد روند خود را رو به بالا معکوس کند، متوقف شد.


با این حال، به نظر می‌رسد اکنون وضعیت تغییر کرده است. روز گذشته، قیمت بیت کوین به بالای ۳۷ هزار دلار صعود کرد. اگرچه اوایل امروز، قیمت این ارز دیجیتال دوباره به کانال ۳۶ هزار دلار بازگشت، اما بیت کوین عقب‌نشینی نکرد و با یک تلاش دیگر، دوباره خود را به بالای ۳۷ هزار دلار رساند.


در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در نزدیکی سطح ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به بیش از ۷۱۳ میلیارد دلار رسیده است.

crypto-recovery

نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین.

بازار سبز آلت کوین‌ها!

آلت کوین‌ها هم در چند هفته گذشته ضررهای زیادی را متحمل شده بودند، اما چشم‌انداز کلی بازار امروز به طور قابل‌توجهی مثبت است. اتریوم که هفته گذشته برای حفظ سطوح بالاتر از ۲ هزار دلار تلاش می‌کرد، اکنون با بیش از ۷ درصد رشد، بالای ۲،۵۵۰ دلار معامله می‌شود.


دیگر رمزارزهای برتر بازار، مانند سولانا (۸ درصد)، اولانچ (۹ درصد)، بایننس کوین (۲ درصد)، کاردانو (۴ درصد)، ریپل (۳٫۵ درصد)، ترا (۱ درصد)، پولکادات (۵ درصد)، دوج کوین (۳ درصد) و پالیگان (۶٫۵ درصد)، نیز همگی در وضعیت سبز به سر می‌برند.


در این میان، برخی از آلت کوین‌ها حتی رشد قیمتی دو رقمی را تجربه کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به فلو (۱۷ درصد)، سلسیوس نتورک (۱۵ درصد)، LooksRare (۱۳ درصد)، سندباکس (۱۱ درصد)، کادنا (۱۱ درصد)، eCash (۱۰ درصد) و CRO (۱۰ درصد)، اشاره کرد.


ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با حدود ۵۰ میلیارد دلار افزایش در روز، به بیش از ۱٫۷ تریلیون دلار رسیده است.

crypto-recovery

مروری بر وضعیت بازار ارزهای دیجیتال.

انتهای خبر

0
0