بورس۲۴
1402/09/13
12:58
ارزش معاملات خرد به بالاترین رقم از ابتدای تیر ماه رسید

خالص ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز به محدوده ۷,۳۴۰ تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز به محدوده ۷,۳۴۰ تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.


با لحاظ کردن صندوق های سهامی قابل معامله ارزش معاملات خرد ۸,۶ همت شد که بالاترین رقم روزانه از ابتدای تابستان سال جاری محسوب می شود.


حقیقی ها طی روز جاری ۴۱۰ میلیارد تومان نقدینگی به بازار تزریق کردند که این رقم با احتساب صندوق های سهامی قابل معامله از ۴۶۰ میلیارد تومان عبور کرد.


نمادهای فولاد، فصباح، حکشتی، وصندوق، شپنا، خبنیان، ثشاهد، غالبر، ومعادن و وکار از سوی حقیقی ها و وسالت، وحافظ، کرمان، اخابر، ثفارس، خساپا، وتجارت و حفاری از طرف حقوقی ها بیشترین حمایت را تجربه کردند.


شاخص کل با رشد بیش از ۴۴ هزار واحدی از مقاومت مهم خود در محدوده ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار واحد عبور کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار واحد پیشروی داشت. فولاد، فارس، تاپیکو، فملی، شپنا، ومعادن و شستا بیشترین نقش را در این صعود ایفا کردند.


شاخص هموزن نیز حدود ۱۰ هزار واحد بالا رفت و در ارتفاع ۷۴۱ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس هم ۳۳۰ واحد بر ارتفاع خود افزود و به محدوده ۲۶ هزار و ۵۹ واحد دست یافت.


انتهای خبر

0
0