آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
13:59
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۴ شهریور)

بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار متوقف شده…

بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار متوقف شده است


روز ۲۶ آگوست (۴ شهریور) زمانی که بیت کوین به ۲۲۰۰۰ دلار رسید و بالاترین سطح چند روزه خود را ثبت کرد، با حضور گسترده فروشندگان مواجه شد و در همان سطح متوقف گردید. پس از آن قیمت شروع به کاهش کرد و حدود ۲۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۲۰۰۰۰ دلار رسید.


به این ترتیب، بیت کوین برای اولین بار در یک ماه گذشته با قیمتی زیر ۲۰۰۰۰ دلار معامله شد و روز ۲۹ آگوست (۷ شهریور) به پایین ترین سطح ۷ هفته اخیر یعنی ۱۹۵۰۰ دلار رسید. با نزدیک شدن به پایان ماه و آغاز ماه سپتامبر (۷ شهریور)، بیت کوین تلاش کرد تا سطوح از دست رفته خود را بازیابد ولی این تلاش بی نتیجه بود و بار دیگر در حدود ۲۰۰۰۰ دلار متوقف شد. این دارایی چند روز گذشته را در همین ناحیه سپری کرده است و حجم معاملات زیاد و نوسانات قابل توجهی را شاهد نبوده است. ارزش بازار آن نیز هنوز زیر ۳۸۰ میلیارد دلار و تسلط آن بر آلتکوین ها زیر ۳۹٪ است.


بازار14 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (14 شهریور)

LINK بهترین عملکرد را نشان داده است


کوین‌های جایگزین نیز همانند بیت‌کوین، طی چند روز گذشته مقادیر قابل‌توجهی از ارزش خود را از دست داده‌اند، اما در مقیاس ۲۴ ساعته نسبتا آرام گرفته و در همان سطوح دیروز در حال دست به دست شدن هستند.


اتریوم که اخیرا به زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرده بود، پس از افزایش جزئی در مقیاس روزانه، اکنون به حدود ۱۵۵۰ دلار رسیده است. سولانا، پولکادات، شیبا اینو و ترون نیز اکنون اندکی در منطقه سبز وارد شده اند، در حالی که بایننس کوین، کاردانو، ریپل و دوج کوین با کاهشی جزئی روبرو هستند.


در همین حال، چین لینک (link) با افزایش ۵ درصدی بهترین عملکرد را در میان آلتکوین های بزرگتر بازار از خود نشان داده است. در نتیجه این تغییر مثبت، اکنون LINK بالاتر از ۷ دلار معامله می شود.


ارزش تجمعی بازار نیز همچنان زیر مرز ۱ تریلیون دلار به حرکت خود ادامه می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0