بورس۲۴
1401/06/07
13:09
رشد کوچک بورس در نخستین روز ۷ درصدی شدن دامنه نوسان

ارزش معاملات خرد با افت ۳ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۳ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های امروز خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فعالیت های کمکی مالی بودند.

رشد کوچک بورس در نخستین روز 7 درصدی شدن دامنه نوسان

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با افت ۳ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۳ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های امروز خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فعالیت های کمکی مالی بودند.


گروه های فلزات اساسی، زراعت و انبوه سازی بیشترین ورود پول حقیقی و بانکی ها، بیمه ای ها و استخراج کانه های فلزی عمده ترین ورود پول حقوقی را به ثبت رساندند.


در یکی دو ساعت اولیه بازار فروشندگان بر خریداران برتری داشتند و تراز پول خرد بازار منفی بود. اما حدود ساعت ۱۱ بود که قدرت در دست خریداران افتاد و این مساله تراز پول خرد بازار را به مثبت ۲۵ میلیارد تومان تغییر داد اما طی حدود یک ساعت پایانی مجددا شاهد قدرتنمایی فروشندگان بودیم. به طوری که در پایان بازار تراز پول خرد به حدود منفی ۲ میلیارد تومان رسید.


عمده ترین فروش های حقیقی به حقوقی نمادهای شستا، خاور، سامان، بپاس، فارس، وپاسار، میدکو، کنور، وگردش و پترول بودند. در حالی که نمادهای وبانک، ذوب، خراسان، ساربیل، خبهمن، سپید، فلوله، خچرخش، فولاد و ولبهمن در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار داشتند.


تراز پول خرد صندوق های با درآمد ثابت بازار مثبت ۷۱ میلیارد تومان شد.


شاخص کل طی دو ساعت اولیه بیش از ۲ هزار واحد افزایش یافته بود اما حدود هزار واحد از آن را در یک ساعت و نیم پایانی برگشت. شاخص هموزن اما تا پایان بازار صعودی بود، اگر چه از ساعت ۱۱ به بعد شیب رشد آن به شدت کاهش یافت. در نتیجه معاملات امروز شاخص کل ۱,۰۴۹ واحد نسبت به دیروز افزایش داشت. شاخص هموزن اما با رشد بیش از ۲ هزار واحدی یکبار دیگر به بالای ارتفاع ۴۱۰ هزار واحد رسید.

انتهای خبر

0
0