رمزارز نیوز
1402/11/04
19:00
اطلاعیه مهم صرافی بایننس: این جفت‌ارزها روز جمعه حذف خواهند شد!

صرافی بایننس اعلام کرده که چندین جفت‌‌ارز معاملاتی اسپات را در تاریخ ۲۶ ژانویه حذف خواهد کرد. این جفت‌های… مطالعه مطلب ...

صرافی بایننس اعلام کرده که چندین جفت‌‌ارز معاملاتی اسپات را در تاریخ ۲۶ ژانویه حذف خواهد کرد. این جفت‌های معاملاتی عبارتند از: COMBO/BNB، IOST/ETH، CRV/ETH، NEO/ETH، QUICK/TUSD، QKC/ETH، RUNE/EUR، و WOO/BNB.


این صرافی علت دقیقی برای این اقدام خود اعلام نکرده، اما یادآور شد‌ه که به صورت دوره‌ای، جفت‌ارزهای معاملاتی لیست‌شده را بررسی می‌کند و در صورت وجود عواملی نظیر نقدینگی پایین و کمبود حجم معاملات، آنها را حذف خواهد کرد.


حذف یک ارز دیجیتال از یک صرافی بزرگ مانند بایننس ممکن است تاثیر منفی بر قیمت آن داشته باشد؛ زیرا دسترسی به آن برای طیف گسترده‌ای از خریداران بالقوه کاهش می‌یابد و می‌تواند وجهه بدی برای آن داشته باشد. با این حال، بیشتر توکن‌های حذف‌شده از بایننس در وضعیت خوبی قرار دارند.


بایننس از ابتدای سال ۲۰۲۴ چندین اقدام مشابه را انجام داده است. برای مثال، این صرافی در ۴ ژانویه، مونرو (XMR)، زی‌کش (ZEC) و چندین ارز دیجیتال دیگر را در فهرست نظارتی خود قرار داد تا به طور منظم مورد بررسی قرار بگیرند.


چند روز بعد، بایننس پشتیبانی از ۹ جفت‌ارز معاملاتی از جمله LTC/UAH، FLOKI/TUSD، COTI/BNB، COS/BNB، MULTI/BTC و غیره را متوقف کرد.


در همین حال، لازم به ذکر است که بایننس اخیرا توکن هواداری باشگاه‌های بارسلونا (BAR)، منچسترسیتی (CITY)، پاریسن‌ژرمن (PSG) و چند تیم دیگر را به عنوان دارایی‌های قابل استقراض به برنامه مارجین ایزوله (Isolated Margin) خود اضافه کرده است. این صرافی همچنین PROS/USDT و WIN/USDT را به عنوان جفت‌ارزهای معاملاتی جدید معرفی نموده است.


انتهای خبر

0
0