بورس پرس
1401/06/16
08:52
خروج موقت ۱۰ نماد، تعلیق سهم بورسی، روز آخر سه شرکت و بازگشت ۳ پتروشیمی

نماد ۱۰ شرکت بسته و یک نماد هم تعلیق شد و روز آخر خرید و سهام سه شرکت بوده و نماد سه شرکت پتروشیمی ممسنی، کازرون و دهدشت هم بعد از تعلیق ۲۷ ماهه باز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در آخرین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، سرمایه‌گذاری سایپا، سیمان صوفی، داروسازی تولید دارو ، تجلی توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری مسکن پردیس و قند تربت جام به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های همکاران سیستم برای یک روز و مهرام و مهندسی و ساختمان صنایع نفت، هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


همچنین نماد شرکت بورسی ایران ارقام حداکثر تا ۳۰ شهریور تعلیق شد.


در این میان امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام شرکت های مپنا، افق کوروش و فراورده های نسوز ایران قبل از برگزاری مجمع و تمدید اعلامیه پذیره نویسی است.


نماد سه شرکت پتروشیمی ممسنی، کازرون و دهدشت هم که از حدود ۲۷ ماه پیش تا به امروز بسته و معلق بود امروز باز می شود و مسئولان فرابورس به سهامداران توصیه کردند صورت‌های مالی منتشره و شفاف سازی ها را در تصمیم گیری ها مدنظر قرار دهند و به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند.


حجم مبنای "پشاهن" هم طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه شد.


در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام شرکت های پتروشیمی کرمانشاه، صنعتی بهشهر، البرزدارو، سموم علف کش، نساجی بروجرد و مهندسی فیرزوا را باطل کردند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0