سنا
1402/12/14
13:00
نماگر تالار شیشه‌ای ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار واحد شد

شاخص کل بورس در پایان داد وستدهای امروز با ۶ هزار و ۹۱۴ واحد افت به ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۷۴واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) ، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز دوشنبه ۱۴اسفند، شاخص‌های بورس با افت مواجه شدند و به طور میانگین با(۴۱. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.


کاهش شاخص بورس


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با افت روبرو شدند به طوری که شاخص کل با (۶۹۱۴) واحد افت معادل (۰.۳۲) درصد به ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۷۴واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۱۴۴۱) واحد افت معادل (۰.۳۲)درصد به ۴۴۶ هزار و۱۸۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۴۴۳۸)واحد افت معادل (۰.۶) درصد به ۷۳۵ هزار و ۷۹۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۲۴۹۸) واحد افت معادل (۰.۶)درصد به ۴۱۴ هزار و ۲۵۵واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۱۵۱۸) واحد افت معادل (۰.۴۲)درصد به ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۴۵۱واحد، شاخص بازار اول با (۵۲۷۹) واحد افت معادل (۳۲.۰) درصد به یک میلیون و ۶۳۷ هزار ۵۰۲ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۳۲۶۵)واحد افت معادل(۰.۳۲)درصد به ۴ میلیون و ۹۵هزار و۷۲۰ واحد رسید.


تاثیر بر شاخص


از سویی دیگر، امروز نمادهای « فولاد با(۲۱۴۷)، وبملت با (۱۲۷۰)، فملی با(۶۶۴)، شستا با (۶۵۰)و اخابر با ۵۴۵»واحد بیشترین تاثیر منفی ونمادهای« خودرو با۱۰۲۸ و مبین با ۶۸۹» واحد بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات


این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «خودرو، خگستر، خساپا، وپارس، ورنا، فولا و شستا» بودند و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۴۶۹ هزار ۱۶۲نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۴۹۷۰» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۱۴۱۳» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۲۵۶۷» میلیارد تومان بود.


کاهش شاخص آیفکس


گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۱۷۶) واحدی به ۲۵ هزار و ۴۰ واحد رسید و نمادهای« آریان با (۱۵)،زاگرس با (۸) و سامان با (۷)،غصینو با(۷)، وسپهر با (۷)، مادیرا با(۶) و فصبا با(۵) » واحد بیشترین تاثیر منفی را در این بازار داشتند.


نماگر تالار شیشه‌ای ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار واحد شد
انتهای خبر

0
0