سنا
1400/05/11
15:18
توقف آیفکس در یک قدمی کانال ۲۰ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، یازدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۸۷ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۸۷۰ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات سومین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت فرابورس ایران با ۱۱ واحد، بیمه تجارت نو با ۹ واحد، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با ۸ واحد، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با ۶ واحد و شرکت بهمن دیزل با ۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند .


در مقابل شرکت پتروشیمی زاگرش با ۲۸ واحد، بانک دی با ۱۵ واحد، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۱۰ واحد، شرکت پتروشیمی تندگویان با ۹.۶ واحد و شرکت پالایش نفت لاوان با ۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند .


همچنین، بیمه تجارت نو با ۸ درصد، شرکت فرابورس ایران و شرکت پخش هجرت با ۵ درصد، شرکت کی بی سی با ۴.۹۲ درصد و شرکت جنرال مکانیک با ۴.۹۱ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشتند .


از سوی دیگر، شرکت آسیا سیر ارس با ۵ درصد، بانک دی با ۴.۹۲ درصد، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با ۴.۸ درصد، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با ۴.۷۶ درصد و شرکت ویتانا با ۴.۷ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.


انتهای خبر

0
0