سهم گلچین
1401/01/06
12:38
📌خروج ۱۲ نماد در اولین روز کاری سال جدید، رفع گره از سهم مثبت و تغییر حجم مبنا 🔹نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی در اولین روز کاری سال جدید بسته و یک...

📌خروج ۱۲ نماد در اولین روز کاری سال جدید، رفع گره از سهم مثبت و تغییر حجم مبنا



🔹نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی در اولین روز کاری سال جدید بسته و یک سهم مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شد و حجم مبنای سه نماد هم تغییر کرد.



🔹قبل از شروع اولین روز کاری بازار سهام در سال جاری، نماد شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال شرق ، ایران مرینوس ، بیمه پارسیان و پگاه آذربایجان شرقی به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت متوقف شد.



🔹شرکت های مپنا ، ایران ترانسفو و ایرکا پارت صنعت هم برای یک روز کاری به همراه ایران خودرو دیزل ، بانک های سامان ، ایران زمین و گردشگری و نگین گردشگری ایرانیان برای دو روز کاری از تابلو معاملات بورس و فرابورس خارج شدند.



🔹همچنین امروز نماد شرکت فرابورسی داروسازی آوه سینا که در روزهای آخر سال گذشته دارای صف فروش پایداری بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.



🔹بازارگردانی سهام شرکت بیمه حکمت صبا نیز با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج آغاز شد و حجم مبنای نمادهای "داراب، تمحرکه و وامیر " براساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال شد.

انتهای خبر

0
0