مبین تحلیل
1399/08/21
21:01
#کدالبان 20 و 21 آبان 1399 🔸#قچار و #قشهد : نرخ شکر 16% افزایش یافت که 88% کل فروش محصولات قچار و قشهد را شامل میشود . 🔸 #کهرام: افزایش نرخ 20% بر...

#کدالبان


۲۰ و ۲۱ آبان ۱۳۹۹


🔸#قچار و #قشهد : نرخ شکر ۱۶٪ افزایش یافت که ۸۸٪ کل فروش محصولات قچار و قشهد را شامل میشود .



🔸 #کهرام: افزایش نرخ ۲۰٪ برخی از محصولات که ۸۵٪ از فروش کل را شامل میشود.



🔸 #وسپهر:این شرکت ۹٪ از شرکت پتروشیمی گچساران را با مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان خریداری کرد. با توجه به سهامداری ۲.۷٪ از قبل، در حال حاضر وسپهر مالک ۱۱.۷٪ گچساران میباشد.



🔸 #غبهپاک: افزایش نرخ ۵۰٪ برخی از محصولات که ۲۳ فروش کل شرکت را شامل میشود.



🔸 #درهآور: پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۲۵٪ از محل سود انباشته.



🔸 #باما: صدور مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰٪ از محل سود انباشته.



🔸 #شنفت: افزایش نرخ محصولات بنزینی و دیزلی به ترتیب ۴۰٪ و ۵۳٪ با توجه به افزایش ماده اولیه لوبکات در حدود ۲۷۰٪ تاثیر چندانی در سود آوری شرکت ندارد.



🔸 #وساخت:وساخت بازارگردانی شرکت های نوسازی و ساختمان تهران ،سرمایه‌گذاری توسعه و عمران زاگرس، سرمایه‌گذاری و توسعه خوزستان، سرمایه‌گذاری ساختمان نوین و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل را به صندوق سهم آشنا داد.



🔸 #بموتو: درآمد سالانه شرکت با رشد ۴۸٪ به مبلغ ۹۲۰ میلیارد تومان رسید. و بهای تمام شده نیز با افزایش ۵۷٪ به ۶۱۲ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم شرکت با رشد ۵۰٪ به مبلغ ۴۱۵ تومان رسید. سایر درآمد های شرکت رشد ۵۸٪ داشته است که عمده دلیل آن رشد ۵۷٪ فروش ضایعات می باشد. مبلغ سایر درآمد های شرکت ۵۳ میلیارد تومان میباشد.



🔸 #خوساز: انعقاد قرار داد ۵۰ میلیارد تومانی با شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو برای فروش مجموعه اکسل عقب کامل با دیسک و کالیبر از گروه اکسل عقب پژو ۴۰۵.



🔸 #قشیرین: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار قرار گرفت.



➖➖➖




انتهای خبر

0
0