همفکران
1400/09/17
09:25
تغییر سهام سهامداران عمده/ حمایت از بانکی ها و فولادی ها ادامه دارد...

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز دوشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن یک‌میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری.ا.بازار گردانی ملت ۳ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، صندوق.س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۲۸ میلیون از سهام بانک پارسیان، صندوق.س.ا.بازار گردانی پست‌بانک ایران ۳ میلیون از سهام پست‌بانک ایران و صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن یک‌میلیون از سهام بانک شهر را خریداری کردند، در بانک تجارت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین فروشنده ۸۲۸ میلیون از سهام این مجموعه بود .


شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ۴۵ میلیون از سهام بانک گردشگری را بفروش رساند و صندوق بازار گردانی گروه گردشگری ایران یک‌میلیون از سهام این بانک را خریداری کرد.


در دارویی‌ها نیز ستاد اجرایی فرمان امام یک‌میلیون از سهام گروه دارویی برکت را خریداری کرد و صندوق سرمایه‌گذاری صبا گستر نفت و گاز تامین یک‌میلیون از سهام داروسازی زاگرس فارمد پارس را خریداری کردند .


در فولادی‌ها شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل گهر ۱۴ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین‌شهر یک‌میلیون از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان بیش از یک‌میلیون از سهام سایپا آذین را خریداری کرد، صندوق.س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۴ میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران را و شرکت سرمایه‌گذاری سلیم ۷ میلیون و صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۳ میلیون از سهام تولید محور ایران‌خودرو را خریداری کردند .



انتهای خبر

0
0