کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/10
14:02
✅شاخص کل بورس هزار و 60واحد افزایش یافت 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با هزار و ۶۰ واحد...

✅شاخص کل بورس هزار و ۶۰واحد افزایش یافت



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با هزار و ۶۰ واحد رشد در رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد متوقف شد. از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز سه هزار و ۴۸۸ واحد افزایش یافته و در رقم ۴۱۵ هزار و ۱۱۵ واحد ایستاد. گفتنی است در این بازار ۶۰۳ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال انجام شد.


🔷️فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و درمقابل پالایش نفت اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.


🔶️دررابطه با شاخص کل فرابورس نیز ۵۹ واحد افزایش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد متوقف شد. فعالان در این بازار ۳۱۲ هزار معامله انجام دادند که ۶۷ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال ارزش داشت.


🔷️صنعتی مینو، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، نفت ایرانول، و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای خبر

0
0