بورس پرس
1401/07/26
15:42
معاملات مشکوک بانک بورسی، یک پتروشیمی، سه سیمانی + ۱۰ نماد دیگر

در روز رشد ۱۴۵۲ واحدی شاخص، بانک بورسی، یک پتروشیمی، سه شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام، متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۴۵۲ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳ و ۴.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، بیمه دانا، سایپا، ایران خودرو به همراه پست بانک با تقاضای ۸۳۳، ۳۱۸، ۱۵۵، ۱۳۵ و ۱۰۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پست بانک شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۵ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۱۰۳.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های افق کوروش، پتروشیمی داراب، سایپا شیشه ، سیمان ایلام ، توسعه صنایع بهشهر ، شهد ایران ، سیمان غرب آسیا ، بیمه ما، سرمایه گذاری پتروشیمی ، کارخانجات اتمسفر ، سرمایه گذاری توکا فولاد ، سیمان کرمان، سموم علف کش و تجهیز نیروی زنگان ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک بورسی، یک پتروشیمی، سه شرکت سیمانی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0