همفکران
1400/08/08
09:00
تغییر سهام سهامداران عمده/ حمایت به بانکی ها بازگشت...

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز چهارشنبه خرید ها بر فروش‌ها غلبه داشت، صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی امید لوتوس پارسیان بیش از ۳۴ میلیون از سهام بانک پارسیان، شرکت اندیشه‌سازان بسامان ونداد ۸ میلیون از سهام بانک پاسارگاد، صندوق بازارگردانی سپهر بازار سرمایه ۴ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را خریداری کردند، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت ای ۱۰ میلیون از سهام بانک تجارت و شرکت توسعه صنایع بهشهر ۱۰ میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین را خریداری کردند. در ادامه صندوق اختصاصی بازار گردانی پاداش بیش از ۲ میلیون از سهام بانک سامان را و صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن بیش از ۳ میلیون از سهام بانک شهر را و صندوق سرمایه‌گذاری ارزش کاوان آینده بیش از ۲ میلیون از سهام بانک ایران‌زمین را خریداری کرد.


در فولادی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل گهر نزدیک به ۸ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد همچنین شرکت صبا میهن بیش از ۲ میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کرد.


در دارویی، شرکت تلاش انگیزه دارای آریا نزدیک به ۴۰ میلیون از سهام داروسازی امین را خریداری کرد، در خودرویی‌ها صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان یک‌میلیون از سهام تولید محور ایران‌خودرو را خریداری کرد.


در بازار روز چهارشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی توسعه ملل بیش از یک‌میلیون از سهام بین‌المللی ساروج بوشهر، شرکت ریل پرداز نوآفرین ۴ میلیون از سهام دلیجان طلایی شکوه پارس را بفروش رساندند، شرکت تدبیر روشن تجارت منطقه آزاد انزلی ۲ میلیون و صندوق سرمایه‌گذاری لاجورد دماوند ۱۷ میلیون از سهام ریل پرداز نوآفرین را بفروش رساند، صندوق سرمایه‌گذاری خبرگان اهداف بیش از یک‌میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را بفروش رساند و شرکت سرمایه‌گذاری اعتضاد غدیر ۳ میلیون از سهام گسترش نفت و گاز پارسیان را بفروش رساند.



انتهای خبر

0
0