بورس۲۴
1402/12/26
13:11
ارزش معاملات خرد به زور به ۴ همت رسید

خالص ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۶ درصدی نسبت به چهارشنبه به بالاتر از ۴ همت رسید. حقیقی ها ۱۸۶ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون کشیدند که این مبلغ در قیاس با روز قبل تغییر چندانی نداشت.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۶ درصدی نسبت به چهارشنبه به بالاتر از ۴ همت رسید. حقیقی ها ۱۸۶ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون کشیدند که این مبلغ در قیاس با روز قبل تغییر چندانی نداشت.


گروه های صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله با حدود ۴۴۰ میلیارد تومان، فلزات اساسی بیش از ۴۰ میلیارد تومان و محصولات شیمیایی با ۲۳ میلیارد تومان صدرنشین خروج نقدینگی حقیقی بودند. در برخی از گروه ها شاهد ورود کم حجم نقدینگی حقیقی بودیم که سیمان با ۷ میلیارد تومان، مخابرات ۶ میلیارد تومان و رایانه با ۵ میلیارد تومان در صدر آن ها قرار داشتند.


از بین نمادها فصبا، وبملت، وآذر، شستا، خودرو، شبندر، وکار، فملی، وپارس و شپنا متحمل بیشترین خروج پول خرد شدند که بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها دریافت داشتند.


نمادهای وبانک، فولاد، پارساین، غالبر، وبصادر، اخابر، دعبید، سجام، واتی و فن افزار بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی را تشکیل دادند.


شاخص کل امروز به افت ۱,۵۱۷ واحدی بسنده کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار واحد قرار گرفت. نمادهای فملی و شیران بیشترین تاثیر مثبت و فولاد، میدکو، شپنا، وبملت و تاپیکو عمده ترین اثر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن هم ۱,۷۹۴ واحد عقب نشست و به سطح ۷۳۰ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس اما ۵ واحد رشد را ثبت کرد.


انتهای خبر

0
0