رمزارز نیوز
1401/12/08
14:15
معرفی رمزارزی با پتانسیل رشد ۲ هزار درصدی توسط سرمایه‌گذار معروف!

سرمایه‌گذاری که کف بازار خرسی ارزهای دیجیتال را به ‌طور دقیق پیش‌بینی کرده بود، اکنون ارز دیجیتالی با پتانسیل… مطالعه مطلب ...

سرمایه‌گذاری که کف بازار خرسی ارزهای دیجیتال را به ‌طور دقیق پیش‌بینی کرده بود، اکنون ارز دیجیتالی با پتانسیل رشد ۲،۲۰۰ درصدی را معرفی کرده است.


کریس برنیسک (Chris Burniske)، شریک شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Placeholder، می‌گوید ارز دیجیتال استکس (Stacks) با نماد STX – پروژه‌ای که هدف آن، افزایش سودمندی بیت‌کوین (BTC) است – دارای پتانسیل صعودی بسیار بیشتری از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند.


به گفته برنیسک، در حالی که اکوسیستم لایه دوم اتریوم (ETH) بخش‌هایی از سرمایه و علاقه بازار را به خود جذب کرده، بیت کوین تاکنون از این نظر عقب مانده است؛ زیرا فعالان بازار از قابلیت برنامه‌ریزی بلاکچین اول جهان خودداری کرده‌اند. بنابراین، از آنجایی که مردم قابلیت برنامه‌ریزی بلاکچین بیت کوین را کنار گذاشته‌اند، پروژه استکس رقیب کمی دارد، در حالی که رقابت در بخش لایه دوم اتریوم سخت است.


در زمان نگارش این خبر، رمزارز استکس در محدوده قیمتی ۰٫۹۳۸ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲۳۸ درصدی در یک ماه دارد.


برنیسک همچنین تعدادی از دارایی‌های رمزارزی را که به نظر او جالب هستند، لیست کرده است که از جمله آنها می‌توان به دوج کوین (DOGE)، تون کوین (TON)، لیدو دائو (LDO)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، الگوراند (ALGO)، فلو (FLOW)، دیسنترالند (MANA) و اکسی اینفینیتی (AXS)، اشاره کرد.


انتهای خبر

0
0