بورس۲۴
1400/06/22
13:03
صندوق های قابل معامله جذاب شدند!

امروز هم حقیقی های بورس به خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه دادند. البته شدت آن نسبت به دیروز کاهش قابل توجهی داشت و به رقم ۵۴۰ میلیارد تومان رسید. امروز در صندوق های قابل معامله شاهد ورود حدود ۲۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی بودیم.

صندوق های قابل معامله جذاب شدند!

بورس۲۴ : امروز هم حقیقی های بورس به خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه دادند. البته شدت آن نسبت به دیروز کاهش قابل توجهی داشت. در روز جاری شاهد خروج حدود ۵۴۰ میلیارد تومانی سرمایه های خرد از بازار سهام بودیم. ارزش معاملات خرد با بهبود اندکی نسبت به دیروز به محدوده ۶،۸۰۰ میلیارد تومان رسید. شاخص کل بورس نیز حدود ۱۵ هزار واحد ریخت و تا محدوده ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار واحد عقب نشینی کرد. فارس، میدکو، فملی، اخابر، شپنا، فولاد و شستا در افت شاخص بیشترین نقش آفرینی را داشتند.


شاخص هموزن نیز با ریزش ۶ هزار واحدی تا محدوده ۴۴۴ هزار واحد برگشت. همچنین شاهد افت ۲۶۶ واحدی شاخص فرابورس نیز بودیم.


بیشترین فروش حقیقی ها به حقوقی ها به ترتیب فولاد، شبندر، فملی، برکت، فزرین، وپاسار، مبین، شتران، میدکو و شپنا بودند. حقیقی ها در مقابل تا توانستند بنو، مدیریت، فسپا، خودرو، کنورح، چکاوهح، وبملت، کنور، رمپنا و شسپا را از حقوقی ها خریداری کردند.


صدرنشین ارزش معاملات گروه های فلزی، خودرو و قطعه سازان، سرمایه گذاری ها، شیمیایی و دارویی بودند.


در صندوق های قابل معامله نیز همچون دیروز شاهد ورود حدود ۲۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی بودیم.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0