آکادمی هلاکوئی
1401/01/08
19:20
شیبا اینو در پلتفرم برتر معاملات رمزارزی کانادا راه اندازی شد

همانطور که در یک بروزرسانی اعلام شده، شیبا…

همانطور که در یک بروزرسانی اعلام شده، شیبا اینو اکنون در Netcoins، یک کارگزاری آنلاین ارزهای دیجیتال که خرید، فروش و نگهداری ارز دیجیتال را برای کانادایی ها آسان می کند در دسترس است. Netcoins خود را به عنوان اولین پلتفرم معاملات رمزارزی عمومی در کانادا معرفی می کند که به طور کامل تحت نظارت است.


Netcoins که یکی از شرکت‌های تابعه BIGG Digital Assets Inc است، اخیرا تاییدیه بروزرسانی مجوز نمایندگی محدود خود را دریافت کرده است، بنابراین امکان عرضه گسترده‌تر رمزارزها در این پلتفرم را فراهم می‌کند. این تاییدیه باعث اضافه شدن پنج رمزارز جدید به نام‌های SHIB، DOGE ،MATIC ،FTM و MANA روی این پلتفرم شد.


جدا از آخرین موارد اضافه شده، این کارگزاری ارز دیجیتال از بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، ریپل و استلار نیز پشتیبانی می کند. Netcoins که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در کانادا است، در حال حاضر تنها از کاربران کانادایی پشتیبانی می کند.


مارک بینز (Mark Binns)، مدیرعامل Netcoins، اظهار داشت که SHIB ،DOGE ،MATIC ،FTM و MANA در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی در این پلتفرم، ۱۲ درصد از درآمد روزانه آن را به خود اختصاص داده‌اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0