بورس پرس
1400/06/23
15:25
معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، سهم قندی، چهار سرمایه گذاری + ۹ نماد

در روز رشد ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، سهم قندی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۴۹۶ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۶.۴ و ۱۹.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سایپا، بانک ملت، ایران خودرو به همراه پالایشگاه بندرعباس با داد و ستد ۴۳۳، ۴۰۰، ۲۷۳، ۲۷۲ و ۲۴۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۴ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد ۷۱.۵ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۷.۹ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری قم ، سرمایه گذاری لقمان، قند نقش جهان ، بهداشتی ساینا، کشاورزی و کود زنجان، پارس خزر، محور خودرو ، سیمان خزر، کابل البرز ، سرمایه گذاری توس گستر ، داروسازی سبحان ، تکنوتار ، فرآورده نسوز پارس و سرمایه گذاری مسکن زاینده رود مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور زیرمجموعه ایران خودرو ، سهم قندی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0