آکادمی هلاکوئی
1401/06/13
14:52
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۳ شهریور)

تراز ۲۰۰۰۰ دلار به عنوان اوج بازار صعودی…

تراز ۲۰۰۰۰ دلار به عنوان اوج بازار صعودی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، برای قیمت بیت کوین از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که علاوه بر اینکه به یک سطح روانی بحرانی تبدیل شده است، حمایت های تکنیکال و فاندامنتال مهمی را نیز در برمی گیرد.


با این اوصاف، بیت کوین چند روزی در این ناحیه در نوسان بود ولی در نهایت ظاهرا گاوها تسلیم شدند. در زمان نگارش این مطلب، این ارز دیجیتال با قیمتی در حدود ۱۹۸۰۰ دلار معامله می شود که نسبت به پایین ترین سطح روزانه ثبت شده در حدود ۱۹۶۰۰ دلار اندکی بهبود را نشان می دهد.


به علاوه، کاهش نوسانات طی چند روز گذشته منجر به لیکوئید شدن پوزیشن های کمتر و کاهش حجم کلی معاملات این ارز شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، تنها حدود ۶ میلیون دلار از پوزیشن های BTC لیکوئید شده اند. ارزش بازار این دارایی دیجیتال نیز در حدود ۳۷۹.۰۲ میلیارد دلار باقی مانده است.


بازار13 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (13 شهریور)

جهش ۶ درصدی کاردانو


اگرچه همانطور که در نقشه حرارتی زیر می بینیم، امروز بیشتر بازار به رنگ سبز درآمده است، ولی این جهش ها در واقع بسیار ناچیز هستند. برای مثال، اتریوم ۰.۲۷٪، بایننس کوین ۰.۸۰٪، ریپل ۰.۳۲٪، سولانا ۱.۳۰٪ و دوج کوین ۰.۰۵٪ رشد داشته اند. در این میان، بدون شک کاردانو با جهش ۵.۲۰ درصدی بهترین عملکرد را در بین آلتکوین های برتر بازار از خود نشان داده است.


این نوسانات اندک در تمام فضای بازار کریپتو مشاهده می شود. فقط DeFiChain (DFI) با افزایش ۱۱.۵ درصدی طی یک روز گذشته بیشترین رشد را شاهد بوده است. پس از آن نیز GMX و ADA در رتبه های بعد قرار می گیرند. در سمت دیگر، هلیوم (HNT) را داریم که ۸.۳ درصد کاهش یافته و بازنده اصلی امروز محسوب می شود. به دنبال آن LEO با ۴.۵ درصد کاهش در رتبه بعد قرار دارد.


ارزش تجمعی بازار کریپتو به ۹۷۶.۳ میلیارد دلار و دامیننس بیت کوین به حدود ۳۸.۸٪ رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0