بورس۲۴
1402/09/12
13:24
روز پررکورد بورس؛ بالاترین ارزش معاملات و ورود پول حقیقی طی ماه های اخیر

ارزش معاملات خرد با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله به حدود ۸,۳۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت. این رقم دیروز حدود ۶,۴۰۰ میلیارد تومان بود.

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله به حدود ۸,۳۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت. این رقم دیروز حدود ۶,۴۰۰ میلیارد تومان بود. این مبلغ بالاترین رقم طی ۶ ماه اخیر به شمار می رود. با این حساب تراز پول خرد روز جاری مثبت ۶۲۰ میلیارد تومان بود.


در صنایع فلزات اساسی، مخابرات و خودرو و ساخت قطعات شاهد بیشترین ورود نقدینگی از سوی حقیقی ها بودیم. صنایع انبوه سازی، سیمان و زراعت نیز بیشترین حمایت سهامداران عمده را تجربه کردند.


از بین نمادها اخابر، فولاد، خبنیان، حآفرین، فصباح، وبصادر، فملی و شستا صدرنشین خریدهای حقیقی از حقوقی شدند. حقوقی ها عمدتا از ونوین، خساپا، کرمان، سفار، گلدیرا، وغدیر و وبملت حمایت کردند.


شاخص کل امروز بیش از ۳۳ هزار واحد رشد کرد و به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار واحد دست یافت. نمادهای فولاد، فملی، شستا، ومعادن، وغدیر، اخابر و رمپنا بیشترین نقش آفرینی را در این صعود داشتند.


شاخص هموزن نیز بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ واحد بالا رفت و به سطح ۷۳۱ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم ۱۳۹ واحد رشد کرد و به محدوده ۲۵ هزار و ۷۳۰ واحد ارتقا یافت.


انتهای خبر

0
0