همفکران
1401/01/16
08:00
تغییر سهام سهامداران عمده/ خرید و فروش های حقوقی‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز یکشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن یک‌میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۱۵مجددا میلیون از سهام بانک پارسیان را بفروش رساند، شرکت بینش پژوه ایرانیان ۷ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کرد، در ادامه صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی سپهرصاد ۱۳ میلیون و شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۵۰ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را بفروش رساندند .


در ادامه شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان بیش از ۶ میلیون و گروه مالی کیمیامس ایرانیان ۴۷ میلیون از سهام ملی صنایع مس را خریداری کردند .


در سیمانی‌ها ، صندوق صباگسترنفت وگازتامین یک‌میلیون از سهام سیمان دورود را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی توسعه ملل یک‌میلیون از سهام سیمان شمال و بیش از یک‌میلیون از سهام سیمان مازندران را بفروش رساندند، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی مهرگان ۲ میلیون از سهام سیمان شرق را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی بیش از ۶ میلیون از سهام سایپادیزل را بفروش رساند، صندوق بازار گردانی امیدلوتوس پارسیان ۵ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را خریداری کرد.



انتهای خبر

0
0