اقتصاد نیوز
1402/07/26
08:13
🔴 پیش بینی بورس امروز 26 مهر 1402 / انتظارات مثبت در بازار ▫️معامله‌گران در شرایطی به استقبال معاملات امروز می‌روند که دیروز شاخص‌های بازار صعود ک...

🔴 پیش بینی بورس امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / انتظارات مثبت در بازار



▫️معامله‌گران در شرایطی به استقبال معاملات امروز می‌روند که دیروز شاخص‌های بازار صعود کردند. شاخص کل بورس از ابتدا صعودی بود و تا پایان به صعود ادامه داد. شاخص هم وزن بورس نیز روند مشابهی داشت و نرخ رشد کمتری را نسبت به شاخص کل ثبت کرد.



▫️اما دیروز ارزش معاملات خرد باز هم افت کرد و با نزول ۲ درصدی به ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد که همچنان سطح پایینی برای بازار محسوب می‌شود.



▫️شاخص با جلوداری نمادهای پالایشی؛ شپنا، شتران و شبندر رشد کرد. همچنین دیروز باز هم پول حقیقی از بورس خارج شد که رقم آن ۱۴۰ میلیارد تومان بود. نمادهای وکغدیر، ذوب، خساپا، شپنا، پلاسک، بکابل، وآیند، افق، وسالت و دسبحان بیشترین خروج سرمایه بازار را داشتند. بدین ترتیب بازار در روزی که حجم معاملات همچنان پایین بود و خروج پول از سر گرفته شد، صعود کرد. به نظر می‌رسد اثر مثبت اخبار منتشر شده در روزهای اخیر همچنان در بازار باقی مانده که می‌تواند امروز نیز شاخص‌ها را بالا بکشد.



⬅️ گزارش کامل در اکوایران




@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0