بورس۲۴
1400/06/28
13:01
حقیقی ها امروز ۹۰۰ میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند

ارزش معاملات خرد بازار سهام بدون در نظر گرفتن صندوق های قابل معامله به حدود ۵،۵۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز ۷ درصد افت داشت.

حقیقی ها امروز ٩٠٠ میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد بازار سهام بدون در نظر گرفتن صندوق های قابل معامله به حدود ۵،۵۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز ۷ درصد افت داشت.


از لحاظ ریالی به ترتیب گروه های فلزات اساسی، سرمایه گذاری ها، محصولات شیمیایی، خودرو و قطعه ساز، بانک ها و موسسات، فرآورده های نفتی و دارویی بیشترین معاملات را شاهد بودند. گروه های فلزات اساسی، بانکی، شیمیایی، فرآورده های نفتی، استخراج کانه های فلزی و خودرو و قطعه ساز به ترتیب با بیشترین خروج پول حقیقی مواجه شدند. در مقابل گروه های بیمه و هتل و رستوران شاهد ورود ضعیف نقدینگی حقیقی بودند.


تراز نقدینگی حقیقی امروز هم منفی بود. حقیقی ها حدود ۹۰۰ میلیارد تومان از سرمایه های خود را از بازار خارج کردند.


در بین نمادها اتکای، فن آوا، سباقر، شفن، فجهان، ولقمان و تماوند بیشترین خرید حقیقی از حقوقی ها تجربه کردند اما شپنا، فولاد، شبندر، پارسان، فملی، وپارس و شتران با بیشترین جابجایی مالکیت از حقیقی به حقوقی همراه شدند.


در پایان بازار امروز شاخص کل ۲،۰۵ درصد افت کرد و با کاهش حدود ۳۰ هزار واحد به محدوده ۱ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید. فارس، فولاد، فملی، کچاد، کگل، ومعادن و وامید بیشترین نقش را در پایین کشیدن شاخص کل داشتند. شاخص هموزن هم با کاهش ۲،۰۳ درصدی حدود ۹ هزار واحد افت کرد و به محدوده ۴۳۱ هزار واحد عقب نشینی داشت. در بازار فرابورس نیز شاخص ۳۲۱ واحد دیگر عقبگرد داشت و در محدوده ۲۱،۱۴۶ واحد ایستاد.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0