بورس پرس
1402/10/24
09:53
مجوز افزایش سرمایه ۱۱ تا ۴۳۵۰ درصدی ۱۰ شرکت صادر شد

۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۱ تا ۴۳۵۰ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۱۰ شرکت شوکو پارس، پتروشیمی قائد بصیر، قاسم ایران، بیمه آسیا، جام دارو، پالایشگاه اصفهان، آلومینیوم ایران، پارس مینو، کشت و صنعت جوین و آبادگران ایران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۸۰، ۴۰، ۱۳، ۱۱، ۶۳، ۳۲، ۲۲، ۱۰۰ و ۴۳۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "غشوکو" سرمایه فعلی را از ۴۰ به ۸۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "شبصیر" از ۲۵۰ به ۴۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از مزایای مالیاتی قانون بودجه صرف می شود.


"قاسم " سرمایه فعلی را از ۵۰۰ به ۷۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "آسیا" از ۳.۱ به ۳.۵ هزار میلیارد تومان می سرد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، افزایش ظرفیت قبولی ریسک و افزایش ظرفیت مجاز و سهم نگهداری صرف می شود.


همچنین "فجام" سرمایه فعلی را از ۹۰ به ۱۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "شپنا" از ۲۲.۷ به ۳۷.۱ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل اندوخته طرح و توسعه برای م خارج سرمایه ای بابت ادامه عملیات اجرایی طرح ها و پروژه های در جریان و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"فایرا" سرمایه فعلی را از ۳.۷ به ۵ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.


سرمایه فعلی "غپینو" از ۹۰۰ میلیارد به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"جوین" سرمایه فعلی را از ۷۴۵.۵ میلیارد به ۱.۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن اعمال می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "آباد" از ۲۴ میلیارد به ۱.۰۶ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0