بورس۲۴
1400/06/31
13:56
رشد نسبی ارزش معاملات خرد به حدود ۸،۲۰۰ میلیارد تومان

امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ارزش معاملات خرد نسبت به روزهای قبل رشد یافت و به حدود ۸،۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

رشد نسبی ارزش معاملات خرد به حدود ٨،٢٠٠ میلیارد تومان

بورس۲۴ : امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ارزش معاملات خرد نسبت به روزهای قبل رشد یافت و به حدود ۸،۲۰۰ میلیارد تومان رسید.


گروه های فلزی، خودرو و قطعه ساز، فعالیت های کمکی مالی، شیمیایی و فرآورده های نفتی صدرنشین ارزش معاملات روز جاری بودند.


برآیند ورود و خروج نقدینگی خرد امروز منفی ۶۰۵ میلیارد تومان بود. بیشترین خروج پول از گروه های فلزی، شیمیایی، بانکی، دارویی و خودرو و قعه ساز اتفاق افتاد. اما گروه های هتل و رستوران، فعالیت های کمکی مالی، حمل و نقل، فرآورده های نفتی و پیمانکاری صنعتی شاهد تزریق نقدینگی حقیقی بودند.


در یک ساعت پایانی بازار امروز شاهد بهبود معاملات و افزایش تقاضا در گروه پالایشی بودیم. به نحوی که خریداران برای سهم های شپنا، شتران و شبندر به صف نشستند.


حقیقی ها تا توانستند سمگا، حآفرین، فسبزوا، شتران، کالا، شپنا، مفاخر و خزر خریدند و در مقابل فجهان، برکت، شبندر، فولاد، وپست، فملی، شستا، میدکو و خگستر را به حقوقی ها فروختند.


تراز پول حقیقی در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت مثبت ۷۸ میلیارد تومان بود.


در پایان معاملات امروز شاخص کل کمتر از ۵ هزار واحد معادل ۰،۳۵ درصد افت داشت و به محدوده ۱ میلیون و ۳۸۶ هزار واحد رسید. شاخص هموزن هم با ریزش ۱،۴۳ درصدی بیش از ۶ هزار واحد دیگر اصلاح شد و در ارتفاع ۴۱۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۱۵۷ واحد کاهش داشت تا شهریور را در ارتفاع ۲۰،۵۶۴ واحدی به پایان برساند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0