اسمارت بورس
1399/12/17
20:00
🟣 گزارش بازار روز - 17 اسفند 99 🔹بالاخره بازار پس از سه هفته با تقاضای خوبی روبرو شد ، هرچند در طول چند ماه اخیر سرمایه گذاران با دیدن سبزپوشی با...

🟣 گزارش بازار روز - ۱۷ اسفند ۹۹



🔹بالاخره بازار پس از سه هفته با تقاضای خوبی روبرو شد ، هرچند در طول چند ماه اخیر سرمایه گذاران با دیدن سبزپوشی بازار شروع به عرضه سنگین کرده اند ولی این اصلاح هم بالاخره تمام خواهد شد و نباید سهام ارزنده خود را فروخت. امروز متعادل شروع کرد حتی صف فروش برخی از سهام کوچک نیز برداشته شد و با تقاضا همراه شد ولی سپس با عرضه روبرو شد ولی در نهایت این تقاضا بود که برتر از عرضه ظاهر شد.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با رشد ۰.۵۰ درصدی و افزایش ۵۸۷۲ واحدی به ۱.۱۷۵ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۰.۰۲ درصد افت کرد و با منفی ۸۶ واحد به۴۳۰ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #فولاد ، #وغدیر و #فخوز بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #فملی ، #وامید و #خودرو بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۲۱۷۸۸۶ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۵۰۶۹ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۸۳۸ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با رشد ۴۰ واحدی به ۱۶۹۴۵ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #زاگرس ، #آریا و #صبا بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #بپاس ، #ذوب و #دی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #دارویی ، #فراورده_نفتی ، #کانه_فلزی ، #فلزات_اساسی ، #بانکها ، #شیمیایی ، #خودرو ،


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #پالایش ، #برکت ، #دارایکم ، #اپال ، #شپنا ، #امینیکم ، #فملی ،


🔹 #دلار نقدی ۲۴,۷۵۰ تومان در حال معامله است.


🔹#سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز شنبه (۱۶اسفندماه)، ۰.۸درصد (۸۶هزار تومان) کاهش یافت. بر این اساس ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۵۱هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0