سنا
1402/11/18
13:12
شاخص کل بورس، ۸۴۰ واحد مثبت شد

شاخص کل بورس در پایان داد و ستدهای امروز با ۸۴۰ واحد رشد به ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) ، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز چهارشنبه ۱۸بهمن، شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند و به طور میانگین با (۰۲. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.


نوسان شاخص بورس


بر اساس آمارهای معاملاتی ، روز جاری شاخص‌های بورس با نوسان روبرو شدند به طوری که شاخص کل با ۸۴۰ واحد رشد معادل ۰.۰۴ درصد به ۲ میلیون ۹۸ هزار و ۸۷واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۷۵واحد رشد معادل ۰.۰۴ درصد به ۴۳۸ هزار و۲۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۹۱)واحد افت معادل (۰.۰۱) درصد به ۷۳۸ هزار و ۷۷۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۱ واحد افت معادل (۰.۰۱)درصد به ۴۱۷ هزار و ۹۶واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۴۲ واحد رشد معادل ۰.۰۲درصد به ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۲۰۵واحد، شاخص بازار اول با (۴۸۴) واحد افت معادل (۰۳.۰) درصد به یک میلیون و ۵۸۳ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۹۰۵ واحد رشد معادل ۰.۱۲درصد به ۴ میلیون و ۷۸هزار و۶۰۳ واحد رسید.


تاثیر برشاخص


از سویی دیگر، امروز نمادهای « فارس با ۴۲۲، کنور با ۳۳۹، کگل با۲۸۴، سدشت با ۱۹۴و نوری با ۱۷۰ »واحد بیشترین تاثیر مثبت ونمادهای« فاسمین با (۲۶۲) و رمپنا با (۲۲۴)» واحد بیشترین تاثیر مثبت را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات


این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «داتام،کساپا، تکاردان، خساپا، خزامیا، وآذر و شستا» بودند و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۵۰ هزار ۲۴۲نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۵ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۳۵۵۵» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۴۶۳» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۱۹۲۶» میلیارد تومان بود.


کاهش ۱۴ واحدی شاخص آیفکس


گفتنی است، در پایان معاملات امروز ، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۱۴) واحدی به ۲۵ هزار و ۴۱۶ واحد رسید و نمادهای« بپاس با (۶۸) ،هرمز با (۷) و انتخاب با (۴)» واحد بیشترین تاثیر منفی ونمادهای« آریا با ۵۱، حگهر با ۵، ثپردیس با ۴ و پخش با ۴ » واحد بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار داشتند.


شاخص کل بورس، ۸۴۰ واحد مثبت شد
انتهای خبر

0
0