بورس پرس
1402/02/23
09:08
مجوز افزایش سرمایه ۲۴ تا ۸۴۷۱ درصدی ۸ شرکت صادر شد

۸ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۴ تا ۸۴۷۱ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۸ شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، سرمایه گذاری لقمان، شیمیایی رنگین، گروه مالی صبا تامین، تولید دارو، کاشی صدف سرام استقلال آباده، پمپ سازی ایران و توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۶۸۲، ۵۰۰، ۱۰۰، ۲۴، ۴۱، ۵۰، ۱۰۰ و ۸۴۷۱ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "حفارس" سرمایه فعلی را از ۲۵۲.۳ میلیارد به ۱.۸ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای ا جرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "ولقمان" از ۹۰.۵ به ۵۴۳ میلیارد تومان می رسد. ۴۰۷.۲ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۴۵.۲ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.


"شرنگی" سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۱۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.


سرمایه فعلی "صبا" از ۹.۳ به ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر صرف می شود.


"دتولید" سرمایه فعلی را از ۸۵ به ۱۲۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.


سرمایه فعلی "کصدف" از ۲۴ به ۳۶ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای ج بران مخارج سرمایه ای و اجرای طرح های توسعه ای صرف می شود.


"تپمپی" سرمایه فعلی را از ۱۱۰ به ۲۲۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می شود.


سرمایه فعلی "وآتوس" از ۲.۱ به ۱۸۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای ا صلاح ساختار مالی جهت تبدیل شرکت به نهاد مالی، سرمایه گذاری در بازار سرمایه، سرمایه گذاری در استارت آپ ها و خرید ملک اداری صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0