بورس پرس
1401/07/29
20:33
معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، دو انبوه ساز، سهم قندی + ۱۰ نماد

در روز افت ۲۳۹۶ واحدی شاخص، بانک بورسی، یک پتروشیمی، دو انبوه ساز، سهم قندی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام، متعادل با افزایش تقاضا در نمادهای کوچک آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۲۳۹۶ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۲ و ۲۰.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سایپا، ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به همراه پالایشگاه اصفهان با تقاضای ۴۲۴، ۱۳۹، ۱۰۸، ۹۹ و ۸۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بیمه آسیا شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۶.۶ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۷۰ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های پارس سویچ، سرمایه گذاری وثوق امین ، لیزینگ آریا دانا ، هلدینگ تبرک ، سرمایه گذاری توکا فولاد ، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق ، بهساز کاشانه تهران ، لنت ترمز ایران، کشت و صنعت آ بشیرین، قند هگمتان ، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان ، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، پتروشیمی فسا و پست بانک ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک بورسی، یک پتروشیمی، دو انبوه ساز، سهم قندی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0