بورس۲۴
1401/04/04
13:28
چرخش حقیقی ها به سمت سه گروه جدید

ارزش معاملات خرد با بیش از ۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به حدود ۴,۱۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین ارزش معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی به ثبت رسید.

چرخش حقیقی ها به سمت سه گروه جدید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با بیش از ۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به حدود ۴,۱۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین ارزش معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی به ثبت رسید.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، حمل و نقل و انبوه سازی در صدر ورود نقدینگی حقیقی قرار داشتند. اما حقوقی ها بیشترین نقدینگی را به گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی تزریق کردند.


تراز پول حقیقی در بازار حدود منفی ۳۰۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله منفی ۳۳ میلیارد تومان بود.


عمده ترین فروش های حقیقی به حقوقی نمادهای شپنا، فولاد، فملی، بپاس، فاسمین، واحیا، ثفارس، وپست، تاصیکو و فسبزوار بودند.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای حبندرح، ورنا، خگستر، کنور، وساپا، ثفارس، حفاری، بترانس، حکشتی و پلاستح صورت گرفت.


برآیند تحرکات امروز بازار به افت بیش از ۱۳ هزار واحدی (۰.۸۵ درصد) شاخص کل منتهی شد. فملی، فولاد، میدکو، تاپیکو، پارسان، فخوز و وغدیر بیشترین نقش را در افت شاخص کل داشتند. شاخص هموزن اما حدود ۳۶۷ واحد رشد کرد و در همان محدوده قبلی یعنی ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۸۶ واحد کاهش یافت.

انتهای خبر

0
0