بورس۲۴
1402/11/02
13:13
ادامه روند کاهشی ارزش معاملات خرد

خالص ارزش معاملات خرد با افت ۱۱ درصدی نسبت به دیروز به حدود ۴,۳۸۰ میلیارد تومان رسید.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با افت ۱۱ درصدی نسبت به دیروز به حدود ۴,۳۸۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات و انبوه سازی می شد.


تراز پول خرد بازار منفی بود اما از شدت آن نسبت به دیروز کاسته شد. طی روز جاری حقیقی ها ۴۹۵ میلیارد تومان از بازار خارج کردند که بخش عمده آن از صنایع فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات و بانک ها و موسسات خروج یافت. نمادهای فصبا، دی، فولاد، داتام، فملی، وبملت، خگستر و خساپا نیز بیشترین فروش های حقیقی به حقوقی را تجربه کردند.


اما گروه های انبوه سازی، فرآورده های نفتی و زراعت در صدر تزریق نقدینگی حقیقی ها قرار گرفتند. ثمسکن، خبنیان، واتی، کصدفح، شاوان، ثغرب، بوعلی و حگردش بیش از سایر نمادها از سوی حقوقی ها به حقیقی ها فروخته شدند.


امروز همچنین صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله نیز با تراز مثبت پول خرد همراه شدند و نمادهای لبخند، همای و افران صدرنشین تزریق نقدینگی حقیقی در بین کل صندوق های قابل معامله بودند.


شاخص کل با عقب نشینی بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار واحد رسید. تاپیکو، رمپنا، خودرو، کگل، حکشتی و پارس عمده ترین نقش منفی و بوعلی بیشترین اثر مثبت را بر آن داشتند. شاخص های هموزن ۴,۵۳۰ واحد و فرابورس ۱۴۷ واحد افت کردند.


انتهای خبر

0
0