سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/06
08:48
#ساختمانی 🏘گروه ساختمانی دیگر صنعت کوچکی است که متعادل معامله می‌شود و نماد‌های آن به ترتیب با توجه به شرایط خود رنگ سبز یا قرمز به خود می‌گیرند. ...

#ساختمانی



🏘گروه ساختمانی دیگر صنعت کوچکی است که متعادل معامله می‌شود و نماد‌های آن به ترتیب با توجه به شرایط خود رنگ سبز یا قرمز به خود می‌گیرند.



📈در این گروه #وساخت بار دیگر به مقاومت ۵.۵۰۰ تومانی نزدیک شده اما افزایش حجم معاملاتی و کندل قدرتمندی که شادو نشده، شکست معتبر این سطح را محتمل می‌کند که در این صورت هدف ۶.۰۰۰ تومانی را در ادامه برای این سهم متصوریم.



🔰اما نگاهی هم به #ثفارس داریم که طی ۹ جلسه معاملاتی اخیر بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را رقم زد اما با رسیدن به محدوده ۱.۰۰۰ تومان یک اصلاح موقت شاید از نوع زمانی را برای تداوم روند صعودی این سهم متصوریم. بنابراین نوسان‌گیران با پذیرش ریسک باید این سهم را هم زیر نظر داشته باشند.



✅و در نهایت اشاره به #ثمسکن داشته باشیم. سهمی که سهامدار #ثرود #ثشرق #ثغرب #ثبهساز #ثامید و ... است. نمادهای یاد شده نیز طی مدت اخیر بازدهی خوبی را ثبت کرده بودند. بر این اساس انتظار می‌رود مادر این نمادها یعنی ثمسکن بتواند به مرور تا قیمت‌های ۷۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد.



انتهای خبر

0
0