بورس۲۴
1401/04/07
13:09
رشد ارزش صفوف خرید نسبت به ابتدای معاملات

ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افت نسبت به دیروز به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و فرآورده های نفتی بودند.

رشد ارزش صفوف خرید نسبت به ابتدای معاملات

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افت نسبت به دیروز به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و فرآورده های نفتی بودند.


در گروه های حمل و نقل، ماشین آلات و تجهیزات و لاستیک و پلاستیک شاهد بیشترین ورود پول حقیقی و در گروه های فلزی، فرآورده های نفتی، بیمه و سرمایه گذاری شاهد عمده ترین تزریق پول حقوقی بودیم.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۷۵ میلیارد تومان و در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بازار مثبت ۸۲ میلیارد تومان بود.


نمادهای حکشتی، تایرا، وبملت، شپدیس، پلاستح، زاگرس، نوری، حسینا، خدیزل و شاملاح در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار داشتند. حقوقی ها اما تا توانستند شپنا، شستا، فارس، بپاس، رمپنا، تفارس، اسیاتک، فولاد، شبندر و فاسمین را از حقیقی ها خریداری کردند.


در دقایق ابتدایی بازار ارزش صفوف خرید حدود ۲۷۰ و فروش کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان بود که در پایان جمع ارزش صفوف خرید به بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان و فروش به ۱۱۳ میلیارد تومان افزایش یافتند.


نتیجه معاملات روز جاری رشد ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحدی شاخص و رسیدن به ۱ میلیون و ۵۱۴ هزار واحد بود. شاخص هموزن نیز ۳ هزار و ۷۹۷ واحد افزایش را تجربه کرد و در بالای ارتفاع ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم ۸۷ واحد بالا رفت.

انتهای خبر

0
0