آکادمی هلاکوئی
1400/12/01
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱ اسفند)

به جرات می توان گفت که بیت کوین…

به جرات می توان گفت که بیت کوین اخیرا روزهای بهتری را سپری کرده است. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، این ارز دیجیتال از آخرین کاهش خود در حدود ۴۲۰۰۰ دلار بهبود یافته و به حدود ۴۵۰۰۰ دلار رسید. ولی با بازگشت خرس ها به بازی، نتوانست به حرکت خود ادامه دهد. به این ترتیب، آن‌ها در عرض چند ساعت، این دارایی را به پایین کشاندند و این بار قیمت BTC به زیر ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد. در ادامه وضعیت بدتر شد و در نهایت به حدود ۳۸۰۰۰ دلار رسید که پایین ترین سطح قیمت طی دو هفته گذشته بود.


در نتیجه این تغییرات، ارزش بازار بیت کوین به مرز ۷۲۵ میلیارد دلار رسیده است.


کوین های جایگزین دیروز غالبا شاهد کاهش قیمت بودند. این روند امروز نیز ادامه یافت. اتریوم ۶.۵ درصد دیگر در تایم فریم روزانه کاهش یافته است و تلاش می کند بتواند بالای ۲۶۰۰ دلار باقی بماند. شایان ذکر است که دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در اوایل این هفته بالای ۳۲۰۰ دلار ایستاده بود.


امروز وضعیت بقیه آلتکوین‌های دارای ارزش بازار زیاد تا حدودی مشابه اتر بوده است. بایننس کوین پس از کاهش ۶.۵ درصدی خود به زیر ۳۸۰ دلار سقوط کرد؛ کاردانو پس از کاهش ۷ درصدی به زیر ۱ دلار رسید و اوالانچ پس از کاهش ۸ درصدی با قیمتی زیر ۸۰ دلار معامله می شود.


بازار1 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (1 اسفند)

سولانا، ترا، پولکادات، دوج کوین، MATIC و CRO نیز عمیقا در منطقه قرمز فرو رفته اند، در حالی که شیبااینو با افت ۱۱.۵٪ خود بیشترین کاهش را نشان داده و به حدود ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار رسیده است.


اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش بازار کم و متوسط بازار امروز وضعیت بدتری دارند. همین امر منجر شده است برخی از آنها ریزشی دو رقمی را شاهد باشند. BitTorrent (-۱۶٪), Frax Share (-۱۳٪), Gala (-۱۱٪), Radix (-۱۱٪), Harmony (-۱۱٪) و Helium (-۱۰٪) نمونه هایی از آن هستند.


در نتیجه، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریبا ۱۰۰ میلیارد دلار در یک روز کاهش یافته و اکنون به حدود ۱.۷ تریلیون دلار می رسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0