بورس۲۴
1403/01/11
13:13
تزریق پول خرد به فیکس اینکام ها طی ۲۰ دقیقه پایانی

خالص ارزش معاملات خرد با ۱۰ درصد افت نسبت به روز قبل به ۳,۶ همت کاهش یافت. گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی و انبوه سازی در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۱۰ درصد افت نسبت به روز قبل به ۳,۶ همت کاهش یافت. گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی و انبوه سازی در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند.


تراز پول خرد منفی ۳۴ میلیارد تومان بود. این مبلغ با احتساب صندوق های سهامی به منفی ۳۷ میلیارد تومان رسید. تا حدود ساعت ۱۲:۱۰ تراز پول خرد صندوق های با درآمد ثابت حدود منفی ۱۱۰ میلیارد تومان بود اما طی ۲۰ دقیقه پایانی حقیقی ها اقدام به ورود پول به آنها کرده و تراز این صندوقها را به مثبت ۳ میلیارد تومان تغییر دادند.


حقیقی ها تا توانستند ذوب، فزر، فن افزار، نوری، رتاپ، وامید، بوعلی، خزامیا، لوتوس، چکاپا و اسیاتک خریداری کردند. حقوقی ها عمدتا حمایت خود را بر روی نمادهای فملی، خودرو، خگستر، خساپا، فولای، جم، شپدیس، خکاوه، غدیس و خفنر متمرکز کردند.


در پایان معاملات روز جاری شاخص کل به کاهش ۲۶۰ واحدی رضایت داد. نمادهای فملی، فولاد، شتران و خودرو بیشترین اثر منفی و وامید، نوری و بوعلی عمده ترین تاثیر مثبت را بر آن داشند.


شاخص هموزن هم ۲۳۱ واحد عقب نشینی کرد و همچنان بالای ارتفاع ۷۷۰ هزار واحد ابقا شد. شاخص فرابورس نیز ۲۷ واحد منفی خورد.


انتهای خبر

0
0