آکادمی هلاکوئی
1401/05/31
13:56
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۳۱ مرداد)

اصلاح بیت کوین تا زیر ۲۱۰۰۰ دلار در…

اصلاح بیت کوین تا زیر ۲۱۰۰۰ دلار


در زمان نگارش این مطلب، رمز ارز برتر بازار بار دیگر تا مرز ۲۱۰۰۰ دلار کاهش یافته و با حدود ۲ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته باقیمت ۲۱۱۱۳ دلار ترید می شود. در همین مدت، شاهد هستیم که چیرگی بیت کوین بر سایر ارزهای رمزپایه حدود ۰.۳٪ بیشتر شده و به حدود ۴۰.۳٪ رسیده است. این بدان معناست که در این مدت، بیت کوین عملکرد بهتری نسبت به آلتکوین ها داشته است. ارزش بازار بیت کوین امروز به ۴۰۲.۸۲ میلیارد دلار نزدیک شده است. این درحالی است که ارزش کل بازار، مارک ۱ تریلیون دلار را از دست داده و اکنون معادل ۹۹۸.۹۲ میلیارد دلار است.


بازار31 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (31 مرداد)

با این حال، وضعیت کلی بازار در حال حاضر متزلزل به نظر می رسد. با توجه به آغاز نه چندان مطلوب هفته جدید، کل ضررهای بیت کوین طی یک هفته گذشته به حدود ۱۳ درصد می رسد. در همین حال، شاخص ترس و طمع بازار کریپتو با دو پله افزایش، به عدد ۲۹ رسیده و همچنان در منطقه ترس قرار دارد.


همانطور که به خوبی از نمای کلی بازار مشخص است، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۲۵ درصد کاهش یافته و به ۱۵۵۶ دلار رسیده است، در حالی که SOL، DOT، AVAX، LINK، UNI و سایر آلتکوین های بزرگ بازار، بین ۲ تا ۵ درصد کاهش را تجربه می کنند.


آلتکوین های کوچکتر بازار نیز امروز در این دریای خون غوطه ور هستند. در این میان، توکن CEL شبکه سلسیوس با ۲۱ درصد کاهش بیشترین افت قیمت را شاهد است، پس از آن GMT و ETC STEPN با حدود ۶.۵ درصد کاهش در رتبه های بعد قرار دارند.


از سوی دیگر، به نظر می رسد EOS به عملکرد متمایز خود در بازار ادامه می دهد و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵.۴۱ درصد رشد داشته و به حدود ۱.۵۰ دلار رسیده است. با این اوصاف دستاورد هفتگی ایاس به حدود ۱۸.۴۲ درصد می رسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0