رمزارز نیوز
1401/04/18
15:30
بیت کوین از کورس قیمت جا ماند!

علی‌رغم ثبت بهترین کندل هفتگی بیت کوین از ماه مارس، رشد قیمت این ارز دیجیتال دیروز متوقف شد و به زیر ۲۲ هزار… مطالعه مطلب ...

علی‌رغم ثبت بهترین کندل هفتگی بیت کوین از ماه مارس، رشد قیمت این ارز دیجیتال دیروز متوقف شد و به زیر ۲۲ هزار دلار رسید.


طبق گزارشات اخیر، قیمت‌ها در آخر هفته گذشته کاملا ثابت بودند که این امر، ممکن است به دلیل تعطیلات ملی در کشور آمریکا بوده باشد. با پایان یافتن تعطیلات، بیت کوین ارزش دوباره‌ای گرفت و از ۱۹ هزار دلار به ۲۰ هزار دلار رسید و پس از چندین بار تلاش، این ارز توانست به ۲۱ هزار دلار هم نزدیک شود.


در حالی‌که بیت کوین در روزهای گذشته به بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر در حدود ۲۲۵۰۰ دلار رسیده بود، در این نقطه متوقف شد و خرس‌ها آن را تقریبا ۱۰۰۰ دلار پایین کشیدند. با وجود تمام این تغییرات، ارزش بازار این ارز بالاتر از ۴۰۰ میلیارد دلار بوده و تسلط آن بر آلت کوین‌ها بیش از ۴۳ درصد است.


در این میان، اکثر آلت‌کوین‌ها در طول هفته کاری، سودهای چشمگیری را به ثبت رساندند، اما با شروع تعطیلات آخر هفته، آرام‌تر شده‌اند.


برای مثال، اتریوم نیز در روزهای گذشته به بالاترین حد خود در چند هفته اخیر و بالای ۱۲۵۰ دلار رسید، اما کمی بیشتر از دو درصد عقب‌نشینی کرد و اکنون به ۱۲۲۰ دلار رسیده است. ریپل و دوج کوین نیز در مقیاس روزانه در ناحیه قرمز هستند.


از میان آلت کوین‌های با ارزش متوسط و پایین، ICP با صعود به بیش از ۷ دلار، UNI با قیمت ۶ دلاری و XCN با قیمت ۰.۱ دلاری خود، سودآوری بیشتری داشته‌اند. همزمان با رشد آلت کوین‌ها، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم به حدود ۹۶۰ میلیارد دلار رسیده است.


انتهای خبر

0
0