همفکران
1400/06/30
08:46
تغییر سهام سهامداران عمده/ بی تحرکی در دارویی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در گروه بانکی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۲۴ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کرد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن ۲ میلیون از سهام بانک خاورمیانه و موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بیش از ۲ میلیون و صندوق بازار گردنی پست‌بانک ایران بیش از یک‌میلیون از سهام پست‌بانک ایران را خریداری کردند، همچنین بانک‌های سینا، شهر نیز خریدار داشتند.


در دارویی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری البرز بیش از ۳ میلیون از سهام گروه دارویی سبحان را خریداری کردند.


در فولادی‌ها، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی همچنان خریدار سهام فولاد مبارکه اصفهان است، این مجموعه که طی این هفته بیش از ۴۱۴ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد بود مجددا روز دوشنبه ۳ میلیون از سهام فولاد مبارکه اصفهان را خریداری کرد، شرکت توسعه پیشرورفاه پردیس یک‌میلیون از سهام سرمایه‌گذاری توکا فولاد را خریداری کرد، شرکت صبا میهن بیش از ۷ میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کرد اما صندوق سرمایه‌گذاری امید ایرانیان که روز گذشته ۸ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را بفروش رسانده بود مجددا ۸ میلیون از سهام این شرکت را بفروش رساند.


در سیمانی‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری سینابهگزین مجددا بیش از یک‌میلیون از سهام سیمان ایلام را خریداری کرد.


شرکت صبا میهن ۲۸۵ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را بفروش رساند و موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران یک‌میلیون از سهام ملی صنایع س ایران را خریداری کرد.


صندوق سرمایه‌گذاری خبرگان اهداف که روز گذشته بیش از ۴ میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را خریداری کرده بود، در اقدامی یک‌میلیون از سهام این شرکت را بفروش رساند.


در بیمه‌ای‌ها شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان ۲۵ میلیون و شرکت بیمه البرز ۴ میلیون از سهام بیمه اتکایی ایرانیان را بفروش رساندند، اما سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، بیمه ملت و نوین خریدار داشتند.



انتهای خبر

0
0