رمزارز نیوز
1401/01/18
15:27
آموزش کامل کیف پول کوبو والت (Cobo Wallet)

کیف پول کوبو والت جزو پلتفرم‌های محبوب و مشهور برای نگهداری رمزارز است. مزیت‌های بسیار زیادی مثل امکان… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


گسترش دنیای کریپتو و تحول کیف پول‌ها کیف پول Cobo Wallet چیست؟ ویژگی‌های کیف پول کوبو والت آموزش ساخت و استفاده از کیف پول کوبو والت خلاصه مطلب کیف پول کوبو والت جزو پلتفرم‌های محبوب و مشهور برای نگهداری رمزارز است. مزیت‌های بسیار زیادی مثل امکان درآمدزایی، لیست کردن بیش از ۵۰۰ رمزارز، رابط کاربری آسان و … باعث شده که تعداد زیادی از کاربران کریپتو، Cobo Wallet را برای مدیریت دارایی انتخاب کنند. اگر با این کیف پول کاربردی و جذاب آشنا نیستید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


گسترش دنیای کریپتو و تحول کیف پول‌ها

تا همین چند سال پیش تنها چند رمزارز در دنیای کریپتو توسعه داده شده بود اما به یکباره شاهد رشد بسیار سریع تعداد ارزهای دیجیتال بودیم. حالا رمزارزهای بسیار زیادی توسعه داده شده و کاربران تمایل دارند روی توکن‌های متعددی سرمایه‌گذاری کنند. در حال حاضر اصلا بعید نیست که یک سرمایه‌گذار بیش از ۱۰ ارز دیجیتال را در کیف پول یا حساب صرافی خود ذخیره کرده باشد.


این اتفاق جنبه‌های مثبت و منفی مختلفی دارد. شاید در یک نگاه کلی این پدیده را بتوان اتفاقی مثبت قلمداد کرد. با افزایش تعداد رمزارزها، اکوسیستم بلاکچین گسترش پیدا کرده است.

کیف پول Cobo Wallet

از جنبه‌های بد افزایش رمزارزها می‌توان به چالش‌های مربوط به ذخیره و نگهداری رمزارز اشاره کرد. کیف پول‌ها نمی‌توانند از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی کنند. در نتیجه بسیاری از کاربران مجبور می‌شوند از چند والت به صورت همزمان استفاده کنند.


جشنواره نوروزی دوج کوین رایگان با ثبت نام در صرافی بیتکس۲۴ میتونی ۱۰ دوج کوین و ۲ تتر رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه همه ترجیح می‌دهند دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال در یک کیف پول ذخیره شود تا مدیریت و مبادله آنها آسان‌تر باشد. افزایش امنیت، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، کاهش استرس و … از جمله مزایای استفاده از یک والت است. در نتیجه، یافتن یک کیف پول موبایلی که از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند بسیار سخت اما به شدت کارگشا خواهد بود.


کیف پول Cobo Wallet چیست؟

یک کیف پول رمزارزی که فضای ذخیره‌سازی و رابط کاربری آسان و جذابی داشته باشد، گزینه خوبی برای فعالیت‌های رمزارزی است. ایده طراحی کیف پول کوبو والت در سال ۲۰۱۷ مطرح شد. مارس ۲۰۱۸ مراحل طراحی و توسعه این ولت به پایان رسید و سپس برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفت.


در حال حاضر کیف پول Cobo Wallet از بیش از ۲۰ زنجیره (ترون، اتریوم، ایاس و …) رمزارزی پشتیبانی می‌کند و ۵۰۰ توکن را برای خرید و فروش لیست کرده است. کیف پول کوبو ولت در بین کاربران کریپتوکارنسی شهرت بسیار زیادی پیدا کرده و در طی سال‌های گذشته به یکی از محبوب‌ترین بسترها برای خرید و فروش و ذخیره رمزارز تبدیل شده است.


ویژگی‌های کیف پول کوبو والت

کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بررسی‌های زیادی روی کیف پول‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی انجام می‌دهند. مقایسه این نرم‌افزارها به ما کمک می‌کند بهترین گزینه را برای خرید و ذخیره ارز دیجیتال انتخاب کنیم. ویژگی‌هایی که برای Cobo Wallet ذکر شده به شرح زیر است:


امنیت

مهم‌ترین پارامتر برای بررسی و انتخاب کیف پول رمزارزی، امنیت است. کیف پول کوبو ولت در این بخش توانسته عملکرد خوبی نشان دهد و از دارایی‌های کاربران به خوبی محافظت کند. بنیاد Cobo Wallet تیم امنیتی باتجربه‌ای دارد. این تیم راهکارهای اختصاصی و پیچیده‌ای را برای مراقبت از دارایی‌ها و جلوگیری از نفوذ مجرمان سایبری طراحی و اجرا کرده است. بنا بر ادعای بنیاد کوبو، امنیت این کیف پول در حد کیف پول‌های سخت افزاری یا سرد است.


رابط کاربری جذاب

رابط کاربری کیف پول Cobo Wallet به صورتی جذاب و کاربرپسند طراحی شده است. کاربران بلافاصله پس از نصب نرم‌افزار متوجه فرآیندها و چگونگی خرید و فروش ارز دیجیتال خواهند شد. علاوه بر این، تمام دارایی‌ها و رمزارزها به سادگی قابل مشاهده و بررسی هستند. در کیف پول کوبو والت امکان شخصی‌سازی برخی از بخش‌ها نیز وجود دارد.

کیف پول Cobo Wallet

یکی از ویژگی‌های جالب کیف پول Cobo Wallet، تغییر رنگ نشانگرهای صعود و سقوط قیمت است. اکثر مردم رنگ سبز را نشانه صعود و قرمز را بیانگر سقوط قیمت می‌دانند. با این حال در کشور چین این قاعده کاملا برعکس است. به همین دلیل تیم توسعه Cobo Wallet امکانی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند رنگ نشانگرهای قیمت را تعیین کنند.

کیف پول Cobo Wallet

کیف پول کوبو والت امکان اتصال به پیام‌رسان وی‌چت را نیز دارد. این پیام‌رسان در کشور چین طرفداران بسیار زیادی دارد و در سایر کشورها نیز استفاده می‌شود.


جست‌وجو و مدیریت آسان توکن‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید کیف پول کوبو والت، امکان جست‌وجو و یافتن آسان توکن‌های مختلف است. هیچ سردرگمی و مشکلی برای یافتن توکن‌ها وجود ندارد و کاربران می‌توانند به راحتی دارایی‌های گوناگون را پیدا و جزییات را مشاهده کنند.


پس از یافتن ارز دیجیتال مورد نظر به کمک کد QR می‌توان نقل و انتقال و دریافت دارایی را نهایی کرد. تصویر این کد باید در اختیار فرستنده قرار بگیرد. در نتیجه نیازی به رشته کدها و کاراکترهای سخت و نامفهوم نخواهد بود.


علاوه بر این، کیف پول Cobo Wallet امکان اسکن QR code را نیز دارد. پس برای ارسال رمزارز هم نیازی به وارد کردن دستی کد نخواهد بود. تیم توسعه کوبو برای سهولت کاربران قابلیت ذخیره آدرس تراکنش‌های قبلی را نیز به این کیف پول اضافه کرده است.

کیف پول Cobo Wallet

انتقال سریع و رایگان ارز دیجیتال

ارسال ارز دیجیتال به وسیله کیف پول کوبو والت بسیار آسان و بی‌دردسر است. همچنین نقل و انتقال رمزارز بین کیف پول‌های کوبو رایگان انجام خواهد شد. بدین ترتیب نیازی به پرداخت کارمزدهای شبکه نخواهد بود. گاهی کارمزدها ارقام بسیار بالایی دارد و باعث نارضایتی کاربران می‌شود.


تایید چند مرحله‌ای تراکنش

یکی از قابلیت‌های جذاب کیف پول کوبو والت، تایید چند مرحله‌ای تراکنش است. با این قابلیت می‌توان یک مرحله جدید برای تایید تراکنش ایجاد کرد. در این مرحله دریافت‌کننده نیز باید تراکنش را تایید کند. این اتفاق از اشتباهات سهوی و برخی سوءاستفاده‌ها جلوگیری خواهد کرد.


پشتیبانی از طیف وسیعی از توکن‌ها

آخرین ویژگی را می‌توان مهم‌ترین مزیت کیف پول Cobo Wallet دانست. در حال حاضر این والت از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند توکن‌های متنوعی را بخرند و بفروشند و تمام دارایی خود را در همین بستر مدیریت کنند. تیم توسعه کوبو قصد دارد همچنان به لیست کردن رمزارزها ادامه دهد و به یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌های رمزارزی تبدیل شود.


کسب درآمد از طریق کیف پول کوبو والت

به کمک کیف پول کوبو والت می‌توان ارزهای دیجیتال را سپرده‌گذاری یا استیک (Stake) کرد. در این حالت کاربر با بلوکه کردن دارایی، به طور متناوب سود دریافت خواهد کرد. دش (DASH)، ترون (TRX)، لایتنینگ بیت کوین (Lightening Bitcoin) و زد کوین (ZCoin) رمزارزهایی هستند که امکان استیک آنها در کیف پول Cobo Wallet میسر است.


آموزش ساخت و استفاده از کیف پول کوبو والت

در مرحله اول باید نرم‌افزار کوبو ولت را از وب‌سایت این مجموعه ( cobo.com ) یا اپ‌مارکت‌های معتبر دانلود کنید.


پس از دانلود و اجرای برنامه باید حالت ذخیره‌سازی اطلاعات را انتخاب کنید. در این بخش دو گزینه HD Wallet و Cloud Wallet پیش روی شما است. گزینه‌های register و create a new wallet برای ساخت کیف پول جدید هستند و از گزینه login یا restore a a wallet می‌توان برای بازیابی والت استفاده کرد.


در بخش بعد باید شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید.


در این مرحله باید پسورد کیف پول تعیین شود. دقت کنید پسورد کیف پول بخش مهمی از امنیت دارایی شما است. پسوردی امن را انتخاب و آن را به صورت کتبی ذخیره کنید.

کیف پول کوبو والت

خلاصه مطلب

هم‌‌زمان با رشد کریپتو، نیاز به پلتفرم‌های پیشرفته‌تر برای ذخیره یا خرید و فروش رمزارز حس خواهد شد. کیف پول کوبو والت جزو آن دسته از برنامه‌هایی است که تلاش می‌کند رضایت بخش وسیعی از کاربران را جلب کند و بهترین سرویس‌ها و خدمات را ارائه دهد. به کمک این والت می‌توان طیف وسیعی از رمزارزها را ترید کرد، از استیک ارز دیجیتال به درآمد رسید و در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. شروع جاه‌طلبانه این پروژه باعث شده که بسیاری از کارشناسان کریپتو به آینده کیف پول Cobo Wallet امیدوار باشند. به نظر می‌رسد در سال‌های آینده کوبو سهم بیشتری از سرمایه در گردش کریپتو را تصاحب خواهد کرد. توجه داشته باشید که در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید دارایی‌های رمزارزی خود را در کدام کیف پول نگهداری کنید. پس بهتر است قبل از هر کاری به خوبی تحقیق و بررسی داشته باشید.


انتهای خبر

0
0