بورس۲۴
1402/11/09
13:28
شاخص کل تمام رشد سه روز اخیر را پس گرفت

خالص ارزش معاملات خرد با حدود ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز به محدوده ۴,۶۹۰ میلیارد تومان رسید. گروه های انبوه سازی، خودرو و ساخت قطعات و فلزات اساسی بیشترین ارزش را ثبت کردند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با حدود ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز به محدوده ۴,۶۹۰ میلیارد تومان رسید. گروه های انبوه سازی، خودرو و ساخت قطعات و فلزات اساسی بیشترین ارزش را ثبت کردند.


حقیقی ها امروز حدود ۳۶۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج کردند. دیروز تراز پول خرد بازار مثبت شده بود.


نمادهای شگستر، حکشتی، حفاری، شیراز، زشگزا، برکت، کرومیت، ورنا، وغدیر، خپارس، ثشاهد و ثاخت بیشترین جذب پول خرد را تجربه کردند. اما در نمادهای ذوب، فولاد، نخریس، خزامیا، شستا، ثفارس، وحافظح، خاور، فصبا و وبملت شاهد بیشترین خروج پول خرد و عمده ترین حمایت از سوی حقوقی ها بودیم.


شاخص کل که طی سه روز معاملاتی اخیر در مجموع ۸ هزار واحد رشد کرده بود امروز تقریبا کل این رشد را پس گرفت و به سطح ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد برگشت. فولاد، شپنا، وغدیر، شستا، وبملت، رمپنا و اخابر بیشترین نقش را در این کاهش داشتند.


شاخص هموزن که در روزهای اخیر بیشتر از شاخص کل رشد کرده بود، امروز با افت کمتری نسبت به شاخص کل مواجه شد و ۱,۷۸۲ واحد عقب نشینی داشت. شاخص فرابورس نیز ۱۱۴ واحد منفی خورد.


انتهای خبر

0
0