بورس پرس
1401/08/16
12:13
آخرین روز معامله ۴ سهم قبل از مجمع + بازگشت ۱۱ شرکت و دو بانک به تابلو

در برابر توقف ۴ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجامع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۱۱ شرکت و دو بانک بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت های قند تربت حیدریه برای برگزاری مجمع سالانه، شیمیایی کیمیاگران امروز برای دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و تامین سرمایه نوین برای مجمع فوق العاده، متوقف می شود.


بر این اساس، "قتربت" برای تصویب صورت های مالی، "شکام" برای انتخاب اعضای هیات مدیره و افزایش سرمایه ۳۴۴ درصدی از محل سود انباشته، "حسینا ، تنوین" برای افزایش سرمایه ۳۹۹ و ۲۳ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته و اصلاح اساسنامه، چهارشنبه هفته جاری تصمیم گیری می کنند.


همچنین نماد شرکت های کشت و صنعت جوین؛ مواد ویژه لیا؛ آلومتک؛ خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر؛ مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن؛ بانک دی؛ سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات؛ بانک ملت؛ پگاه آذربایجان غربی؛ بهساز کاشانه تهران پس از افشای اطلاعات با اهمیت، مرآت پولاد؛ آهن و فولاد میلاد؛ سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت پس از برگزاری مجامع سالانه و عادی بطور فوق العاده، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0