آکادمی هلاکوئی
1401/03/19
19:00
استیبل کوین تتر در بلاک چین تزوس راه اندازی شد

تتر، صادرکننده بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، راه‌اندازی USDT…

تتر، صادرکننده بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، راه‌اندازی USDT را در بلاک چین تزوس اعلام کرده است، بنابراین تعداد شبکه‌های پشتیبانی کننده این دارایی را به ۱۲ شبکه افزایش می‌دهد.


شبکه لایه ۱، Tezos، از گونه‌ای از Proof-of-Stake (PoS) که به عنوان لیکوئید پروف آو استیک (LPoS) شناخته می‌شود، استفاده می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که بدون ایجاد هارد فورک در دو بلاک چین مجزا، تحت تغییرات قرار گیرد. به روز رسانی های بعدی باعث کاهش هزینه های کارمزد و همچنین کاهش ردپای کربن شده است.


بر اساس بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با CryptoPotato، انتظار می رود که معرفی USDT در Tezos باعث ساده سازی و افزایش رمپ مسیرهای ورود و خروج به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز تزوس شود.


پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری در Tether، در مورد آخرین پیشرفت، گفت:


ما هیجان‌زده‌ایم که USD₮ را در Tezos راه‌اندازی کنیم و دسترسی جامعه رو به رشد و پر جنب و جوش آن را به مایع‌ترین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای توکن دیجیتال ارائه دهیم. تزوس به سرعت وارد صحنه می شود و ما معتقدیم که این ادغام برای رشد بلندمدت آن ضروری است.”


الساندرو دی کارلی، بنیانگذار Papers، نیز در این مورد نظر داد و نشان داد که معرفی USDT در Tezos، اکوسیستم DeFi تزوس را کارآمدتر و برای استفاده ساده تر می کند.


قبل از تزوس، USDT در شبکه لایه ۲ اتریوم، Polygon راه اندازی شد.


در زمان نگارش این مقاله، تتر با وجود از دست دادن قیمت ۱:۱ خود با دلار در ماه گذشته، جایگاه خود را به عنوان رهبر استیبل کوین با بیش از ۷۲ میلیارد دلار ارزش بازار حفظ کرده است.


در تلاش برای توسعه خط تولید خود، شرکت پشتیبان استیبل کوین نوع جدیدی از استیبل کوین را با پشتیبانی پزو مکزیک راه اندازی کرد. در ابتدا، MXNT روی سه بلاک چین اصلی – اتریوم، ترون و پالیگان در دسترس خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0