سهم برتر (بست بورس ۹۷)
1399/02/09
08:22
طبق شنیده ها ۱۵ شرکتی که در صف عرضه اولیه برای سال ۹۹ هستند شامل: #غگیلا شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا و سرمایه ۲۰۰ میلیاردی که در دواز...

طبق شنیده ها ۱۵ شرکتی که در صف عرضه اولیه برای سال ۹۹ هستند شامل:


#غگیلا شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا و سرمایه ۲۰۰ میلیاردی که در دوازده ماهه سال ۹۸ با رشد ۲۱ درصدی به ازای هر سهم ۳۷۸ ریال سود محقق کرده است.


#آریا شرکت پلیمر آریاساسول با نماد آریا و سرمایه ۴,۵۸۳ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۸ با رشد ۳۴ درصدی به ازای هر سهم ۶,۸۰۱ ریال سود محقق کرده است.


#پیزد مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد و سرمایه ۵۱۰ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۸ با رشد ۳۵۵ درصدی به ازای هر سهم ۱,۶۸۸ ریال سود محقق کرده است.


#رافزا رایان هم افزا با نماد رافزا و سرمایه ۲۰۰ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۸ با رشد ۱۶۰ درصدی به ازای هر سهم ۹۰۳ ریال سود محقق کرده است.


#ولپارس لیزینگ پارسیان با نماد ولپارس و سرمایه ۱,۳۰۰ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۷ با کاهش ۶ درصدی به ازای هر سهم ۱۰۸ ریال سود محقق کرده است.


#بگیلان توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان و سرمایه ۴,۳۰۰ میلیاردی که در شش ماهه سال ۹۹ با افزایش ۱۲ درصدی به ازای هر سهم ۸۳ ریال سود محقق کرده است.


#خیمن ایمن خودرو شرق با نماد خیمن و سرمایه ۳۰۰ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۷ به ازای هر سهم ۴۸ ریال زیان محقق کرده است.


#بوعلی پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی و سرمایه ۳,۵۰۰ میلیاردی که در شش ماهه سال ۹۸ با کاهش ۴۹ درصدی به ازای هر سهم ۸۸۲ ریال سود محقق کرده است.


#بصبا تولید نیروی جنوب غرب صبا با نماد بصبا و سرمایه ۲,۷۰۰ میلیاردی که در نه ماهه سال ۹۷ از زیان به سود دهی رسیده و به ازای هر سهم ۲۲۲ ریال سود محقق کرده است.


#برانسفو ترانسفورماتور توزیع زنگان با نماد برانسفو و سرمایه ۲۲۲ میلیاردی که در دوازده ماهه سال ۹۷ با رشد ۲۲۶ درصدی به ازای هر سهم ۱,۲۹۷ ریال سود محقق کرده است.


#حرآهن راه آهن حمل و نقل با نماد حرآهن و سرمایه ۶۰۰ میلیاردی که در دوازده ماهه سال ۹۶ با رشد ۸ درصدی به ازای هر سهم ۷۵۵ ریال سود محقق کرده است.


#شایلام پتروشیمی ایلام


#شمروارید پتروشیمی مروارید


#شجی پالایش نفت جی


#چخزر صنایع چوب خزر کاسپین


انتهای خبر

0
0