رمزارز نیوز
1401/03/21
14:30
درآمد استخراج کدام رمزارزها بیشتر است؟

پلتفرم CryptoRank، رتبه‌بندی پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال از لحاظ سود ماینینگ را منتشر کرده است. طبق این گزارش،… مطالعه مطلب ...

پلتفرم CryptoRank، رتبه‌بندی پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال از لحاظ سود ماینینگ را منتشر کرده است. طبق این گزارش، سود سالانه استخراج تقریبا همه ارزهای دیجیتال منفی شده است. در این بین، تنها سود استخراج بیت کوین، مثبت است که نسبت به سال گذشته ۵٫۱ درصد افزایش داشته است. پس از بیت کوین، ارزهای دیجیتال زی کش، اتریوم، مونرو، بیت کوین گلد و بیت کوین SV با به ترتیب منفی ۱۸٫۷، منفی ۴۳٫۶، منفی ۵۵٫۶، منفی ۵۹٫۹، منفی ۶۴ و منفی ۶۵٫۳ درصد، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.


در این بین، آمار دوج کوین با کاهش بیش از ۷۶ درصدی سود نماینینگ سالانه نیز جالب توجه است. لازم به ذکر است که قیمت این میم کوین نیز در همان بازه زمانی، بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است.


اما از نظر سود روزانه استخراج، وضع به ترتیب دیگری است. بیت کوین همچنان با سود روزانه ۳۳٫۹ میلیون دلاری در صدر است، اما در رتبه‌های بعدی اتریوم و دوج کوین با به ترتیب ۲۳٫۲ و ۱٫۰۷ میلیون دلار قرار گرفته‌اند. رتبه‌های چهارم تا هفتم بعدی این دسته‌بندی نیز به ترتیب زیر هستند:


• بیت کوین SV: ۹۵۳٫۲ هزار دلار


• لایت کوین: ۴۰۷ هزار دلار


• اتریوم کلاسیک: ۳۶۲ هزار دلار


• زی کش: ۳۰۶ هزار دلار


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0