بورس۲۴
1400/07/18
13:10
افت ۱۰ درصدی ارزش معاملات خرد

خالص ارزش معاملات خرد امروز با افت بیش از ۱۰ درصدی نسبت به کمتر از ۴،۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

افت ١٠ درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد امروز با افت بیش از ۱۰ درصدی نسبت به کمتر از ۴،۸۰۰ میلیارد تومان رسید.


حقیقی ها امروز هم نقدینگی از بازار خارج کردند اما کمتر از دیروز. آن ها امروز حدود ۴۶۰ میلیارد تومان از سهام خود را نقد کرده و از بازار خارج کردند.


عمده ترین خروج پول حقیقی از گروه های فلزی، شیمیایی، بانکی، خودرو و قطعه ساز و سرمایه گذاری اتفاق افتاد. اما گروه فرآورده های نفتی مجددا مورد توجه و حمایت حقیقی ها قرار گرفت و این گروه را به صدرنشین ورود پول حقیقی تبدیل کرد.


شراز، شبریز، شاوان، فپنتا، شبندر، شپنا، شپاس و تاپیکو بیش از سایر سهم ها توسط حقیقی ها خریداری شدند. صدرنشین خروج حقیقی ها به ترتیب فسبزوار، فملی، فولاد، توسن، برکت، خبهمن، آریان و مفاخر بودند.


در پایان بازار شاخص کل ۰،۷۱ درصد معادل ۱۰ هزار واحد افت کرد و به محدوده ۱ میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید. اما اصلاح شاخص هموزن بیشتر بود. شاخص هموزن ۱،۴۰ درصد برابر با حدود ۶ هزار واحد افت داشت و به ارتفاع ۴۱۴ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم ۱۹۷ واحد افت داشت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0