آکادمی هلاکوئی
1400/11/13
10:50
سه پروژه نوید بخش ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲

رمزارزهای Shiba Inu (SHIB) ،Welups Blockchain (WELUPS) و…

رمزارزهای Shiba Inu (SHIB) ،Welups Blockchain (WELUPS) و Heroes TD (CGC) به‌عنوان برترین رمزارزهای مبتنی بر بلاک‌چین با پتانسیل افزایش ارزش عظیم در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته می‌شوند.


با پیشرفت‌های فناوری، فناوری‌های بلاک چین در حال آغاز مرحله جدیدی از دنیای دیجیتال هستند. علاوه بر این، ظهور فناوری بلاک چین در سال‌های گذشته تماشایی بوده است. رشد بیت کوین با ظهور زنجیره های قرارداد هوشمند دو برابر شد.


از آنجایی که بازار کریپتو و بلاک چین به سرعت در حال رشد است، بسیاری از کاربران کریپتو پول زیادی را روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. در سراسر سال ۲۰۲۱، پروژه‌های بلاک چین مانند Solana (SOL)، Avalanche (AVAX) و Terra money (LUNA) شاهد نرخ‌های رشد عظیمی در ارزش، رشد جامعه و توسعه بودند که نشان‌دهنده اهمیت ساخت یک اکوسیستم بلاک چین پایدار بود.


۱. شیبا اینو (SHIB)

قاتل دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، یکی از بهترین پروژه های رمزنگاری است که امسال پتانسیل بالایی دارد. در واقع، توکن SHIB در میان علاقه مندان به رمزارزها نیز تبدیل به سکه مد روز میم شده است.


طبق CoinMarketCap، شیبا اینو در زمان نگارش مقاله با ۰.۰۰۰۰۱۸۷۷ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱،۵۴۳،۳۰۲،۳۷۵ دلار معامله می شود. علاوه بر توکن SHIB، توکن های زیادی وجود دارند که از تم doge مانند DOGE استفاده می کنند. از جمله آنها می توان به Floki Inu، Doge Dash و Dogelon Mars اشاره کرد.


۲. بلاک چین Welups (WELUPS)

Welups یک پروژه بلاک چین هویت رمزنگاری مبتنی بر دوبی است. این اولین پروژه غیرمتمرکز بلاک چین هویت در بازار است. این پلتفرم سکه WELUPS را معرفی کرد که اصلی ترین دارایی ارز دیجیتال منتشر شده در بلاک چین است.


سکه WELUPS در CoinMarketCap و CoinGecko تایید شده است. قابل ذکر است که این سکه در صرافی های پیشرو مانند LBank و XT.com فهرست شده است. به زودی در صرافی های رمزنگاری مانند Hoo ، Indoex ، Digifinex ، Latoken و بسیاری دیگر در دسترس خواهد بود. این نشان می دهد که Welups یکی از بهترین پروژه هایی است که به ارتفاعات جدیدی خواهد رسید.


طبق CoinMarketCap، ولاپس(WELUPS) در زمان نگارش مقاله با ۰.۰۰۱۲ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱,۶۵۱,۰۷۱ دلار معامله می شود.


۳. HeroesTD (CGC)

HeroesTD (CGC) یک توکن است که به تازگی در CoinMarketCap فهرست شده است. این توکن به عنوان رمزارز طلایی HeroesTD Cloudspire نیز شناخته می شود. علاوه بر این، این توکن همچنین می تواند برای فعالیت های بازی در بازارها و صرافی های غیرمتمرکز استفاده شود.


در واقع HeroesTD مستقیما CGC را نمی فروشد. در عوض، توکن CGC فقط توسط بازیکنان می تواند توسعه یابد. از CGC می توان برای احضار قهرمانان جدید NFT در DApp یا می توان از آن به عنوان هزینه ورودی برای فعالیت ها استفاده کرد. انتظار می رود این پروژه به زودی به اوج های جدیدی برسد.


بر اساس CoinMarketCap، قیمت CGC در زمان نگارش این مقاله با ۰.۱۷۶۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۳۴۱۶ دلار معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0