آکادمی هلاکوئی
1399/10/21
00:50
جهش ۳۰ درصدی بیت کوین اس.وی به دنبال داغ شدن بازار آلتکوین ها

امروز با شتاب گرفتن بازار آلتکوین ها، قیمت…

امروز با شتاب گرفتن بازار آلتکوین ها، قیمت بیت کوین اس وی (BSV) حدود ۳۰ درصد افزایش یافت. بیت کوین اس وی بر روی بلاکچینی ساخته شده است که خود آن فورکی از بیت کوین می باشد و همانطور که می دانید این پدربزرگ دوست داشتنی در حال حاضر هر هفته رکورد تازه ای را برای خود رقم می زند.


نمودار قیمتبی اس وی - جهش 30 درصدی بیت کوین اس.وی به دنبال داغ شدن بازار آلتکوین ها

مدتی است که به خاطر درخشش ارزهایی چون اتریوم و ریپل، توجه کمتری به سمت توکن بیت کوین اس وی معطوف شده است اما این ارز رمزپایه دیروز با عملکرد چشمگیر و رشد ۳۰ درصدی خود با قیمتی در حدود ۲۳۰ دلار معامله شد. هرچند این سطح قیمت هنوز هم با رکورد ۴۴۱ دلاری که در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۴ دی ۹۸) ثبت شده است فاصله زیادی دارد.


در میدان رقابت میان آلتکوین ها، فعلا همه نگاه ها به اتریوم معطوف شده است که در هفته گذشته بالغ بر ۶۰٪ افزایش قیمت داشته است. همانطور که می دانید بالاترین قیمت تاریخ اتریوم در ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۹۶) و در سطح ۱۴۳۲ دلار به ثبت رسیده است.


فصل آلتکوین ها فرا رسیده است و دیروز ارزهایی چون ایاس و ترون ۱۰٪ رشد را تجربه کرده اند. دوج کوین نیز در ادامه ۷۰ درصد رشد ناشی از توییت ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، دیروز ۷٪ افزایش قیمت داشت.


فورک بیت کوین اس وی از بیت کوین کش نتیجه جنگ نرم افزاری میان دو کمپین مهندسی بوده است. کمپین SV به رهبری کریس رایت، مهندس کامپیوتر استرالیایی تشکیل شد که مدعی بود بیت کوین را او ایجاد کرده است. این ادعا به شدت مورد مناقشه است. گفتنی است که “SV” مخفف اصطلاح “Satoshi’s Vision” می باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0